.

.

מברשות צבע מברשות, סט מברשות צבע, מברשות צבע שמן מברשת צבע אקרילית סט אמן מברשות צבע מברשות 20 יחידות לצבעי גואש צבעי שמן

מברשות צבע מברשות, סט מברשות צבע, מברשות צבע שמן מברשת צבע אקרילית סט אמן מברשות צבע מברשות 20 יחידות לצבעי גואש צבעי שמן

ILS 0.33
סחורה
זמין.

מתאים לאקריליק, צבעי מים, אמייל, שמן, סלב -ויניל, גואש, ציור שמן מעורב במים וכו ' המברשת לא תשפוך שיער, וכבר לא תצטרך לדאוג שהזיפים ייפלו מיצירות האמנות שלך. הזיפים יחזרו לצורתם המושלמת לאחר כל שבץ. חבילה הכוללת מברשות ציור של 20 יחידות, וזה מספיק הוגן לשימוש היומיומי שלך. בעל העט הקצר בעץ הכחול יש משטח חלק ויכול לשלוט טוב יותר על הפרטים הקטנים של הציור. הקל לניקוי, לא קל להתדרדר, הזיפים נשארים רכים וגמישים לאחר כל ניקוי. מתאים לאקריליק, צבעי מים, אמייל, שמן, סלב -ויניל, גואש, ציור שמן מעורב במים וכו '. המברשת לא תשפוך שיער, וכבר לא תצטרך לדאוג שהזיפים ייפלו מיצירות האמנות שלך. הזיפים יחזרו לצורתם המושלמת לאחר כל שבץ. חבילה הכוללת מברשות ציור של 20 יחידות, וזה מספיק הוגן לשימוש היומיומי שלך. בעל העט הקצר בעץ הכחול יש משטח חלק ויכול לשלוט טוב יותר על הפרטים הקטנים של הציור. הקל לניקוי, לא קל להתדרדר, הזיפים נשארים רכים וגמישים לאחר כל ניקוי. המברשת לא תשפוך שיער, וכבר לא תצטרך לדאוג שהזיפים ייפלו מיצירות האמנות שלך. הזיפים יחזרו לצורתם המושלמת לאחר כל שבץ . בעל העט הקצר בעץ הכחול יש משטח חלק ויכול לשלוט טוב יותר על הפרטים הקטנים של הציור . הקל לניקוי, לא קל להתדרדר, הזיפים נשארים רכים וגמישים לאחר כל ניקוי. מתאים לאקריליק, צבעי מים, אמייל, שמן, סל -ויניל, גואש, ציור שמן מעורב במים וכו '. חבילה הכוללת מברשות צביעה של 20 יחידות, וזה הוגן מספיק לשימוש היומיומי שלך. מפרט : סוג פריט : מברשת צבע חומר מערכה : מחזיק עט מעץ + צבע צמר ניילון צבע : Blueappication : מתאים לאקריליק, צבעי מים, אמייל, שמן, סלע, ​​גואש, מים, מים ציור שמן מעורב וכו 'תחזוקת מברשות צבועות : 1. עליכם להכניס אותם למים במהירות לאחר השימוש, אחרת הם יתקשו. אל תניח אותם במים, אנא יבש אותם . ניקוי : מי סבון סבון על בסיס צבע על בסיס מים, שמן/ממס צבע-נטרוליום תמצית . ייבוש/אחסון : מקם אותו שטוח או השתמש בו. טיפול בטיפול : השתמש באצבעותיך כדי לשפשף בעדינות את השיער מראש העט, ואז להשרות את קצה העט במים חמים למשך 3 דקות כדי להשרות את קצה העט. כשאתה מתחיל להשתמש בעט חדש, זה נורמלי מאוד לאבד מעט זיפים. זו לא בעיה איכותית, אז אל תדאג. הוראות לטיפול בוש : 1. אם הוא משמש לציור לא שמנוני, אנא שטוף אותו במים מייד, ואז יישר את כיוון העט והניח אותו במקום קריר ויבש. כאשר העט יבש, אל תיגע באובייקטים אחרים כדי למנוע עיוות .

] על המוצר עד

Item Type:
Paint Brush Set
Material:
Wooden Penholder + Nylon Wool
Penholder Color:
Blue
Application:
 Suitable for acrylic, watercolor, enamel, oil, Cel‑vinyl, gouache, water mixed oil painting, etc.
Paint brush maintenance:
1. You must put them in the water quickly after use, otherwise they will harden. Do not place them in water, please dry them.:
2. Cleaning:
water-based paint-warm soapy water, oil/solvent paint-petroleum essence.
3. Drying/Storage:
Place it flat or use it up.
Pre-treatment:
Use your fingers to gently rub the hair from the top of the pen, and then soak the pen tip in warm water for 3 minutes to soak the pen tip. When you first start using a new pen, it is very normal to lose a few bristles slightly. It is not a quality problem, so don't worry.:
Brush care instructions:
1. If it is used for non-oily painting, please wash it with water immediately, then straighten the direction of the pen and put it in a cool and dry place. When the pen is dry, do not touch other objects to prevent deformation.:
2. If it is used for oily painting, after use, it needs to be cleaned with a brush liquid or a light detergent, and then rinsed with water, then straight:

קונים גם בוחרים