.

.

מיס Z LED סולארי חיצוני חיצוני אטומי פנס תלויים אורות ברזל סוללה נטענת לחצר גינה ביתית קיר דקורטיבי לאם

מיס Z LED סולארי חיצוני חיצוני אטומי פנס תלויים אורות ברזל סוללה נטענת לחצר גינה ביתית קיר דקורטיבי לאם

ILS 309.71
סחורה
זמין.

קישוט ופונקציונליות : לפנסי ברזל סולאריים יש תחושה של רטרו, אלגנטיות ופונקציונליות אורות סולאריים מספקים כמה תאורה נחוצה ומקרינים דפוסי עצים מדהימים. זהו קישוט נהדר לגנים, חצר אחורית, שבילים, שבילים ואפילו קמפינג. הפעלה/כיבוי אוטומטי : האור נדלק אוטומטית בשעת בין ערביים ומכבה עם שחר. כל שעליך לעשות הוא לשים אותו במקום שטוף שמש, תן לו לספוג מעט אור (בערך 8 שעות) ולחשוף אותו לאור חם ורך עד 6-8 שעות. התקנה מהירה : ניתן להפעיל ולהפעיל את אור השמש בקלות. פשוט פתח את המכסה, הפעל את המתג והניח או תלה את האור בכל מקום שאתה רוצה. אנרגיה סולארית בת קיימא : אין צורך בחוט חשמל, פשוט התקן את האור הסולארי במקום שטוף שמש! פאנלים סולאריים משתמשים באנרגיה של השמש ומטענים את הסוללה של 600m Ah Ni-MH, שהיא חסכונית מאוד וידידותית לסביבה. אטום למים ועמיד בפני חלודה : מנורת סולארית זו עשויה מפלסטיק איכותי ומתכת בדרגה גבוהה, עמידה במים (IP44), עמידה בחום ויכולה להתמודד עם תנאי מזג אוויר שונים. אפילו טוב יותר, המתג מעוצב בתוך המנורה כדי לספק איטום נוסף. (הערה : אל תטבול במים. קישוט ופונקציונליות : לפנסי ברזל סולאריים יש תחושה של רטרו, אלגנטיות ופונקציונליות. אורות סולאריים מספקים כמה תאורה נחוצה ומקרינים דפוסי עצים מדהימים. זהו קישוט נהדר לגנים, חצרות אחוריות, שבילים, שבילים ואפילו קמפינג. אוטומו הפעלה/כיבוי : האור נדלק אוטומטית בשעת בין ערביים ומכבה עם שחר. כל שעליך לעשות הוא לשים אותו במקום שטוף שמש, תן לו לספוג מעט אור (בערך 8 שעות) ולחשוף אותו לאור חם ורך עד 6-8 שעות. התקנה מהירה : ניתן להפעיל ולהפעיל את האור הסולארי בקלות. פשוט פתח את המכסה, הפעל את המתג, והניח או תלה את האור בכל מקום שאתה רוצה. אנרגיה סולארית בר -קיימא : אין צורך בחוט חשמל, פשוט התקן את האור הסולארי במקום שטוף שמש! פאנלים סולאריים משתמשים באנרגיה של השמש ומטענים את הסוללה של 600m Ah Ni-MH, שהיא יעילה מאוד באנרגיה וידידותית לסביבה. עמיד למים ועמידים בפני חלודה : מנורת סולארית זו עשויה מפלסטיק באיכות גבוהה ומתכת בדרגה גבוהה, היא אטומה למים ( IP44), עמיד בחום ויכול להתמודד עם תנאי מזג אוויר שונים. אפילו טוב יותר, המתג מעוצב בתוך המנורה כדי לספק איטום נוסף. (הערה : אל תטבול במים.) מפרט : חומר : אמנות ברזל : בערך 20 X12 ס"מ/7.72 "דירוג אטום למים : IP44 Power מקור : זמן סולארי : 8-12 שעות טחינת זמן : 8 שעות פנל : 2 V 80 Mabattery : מובנה- ב -1.

] על המוצר עד

Material:
Iron Art
Size:
About 20 X 12cm/7.87 X 4.72
Waterproof Rating:
IP44
Power Source:
Solar
Working Time:
8-12 Hours
Charging Time:
8 Hours
Solar Panel:
2V 80mA
Battery:
Built-In 1.2V 600mAh Rechargeable Battery
Style:
Branch Bronze, Branch White, Leaves
Package Included:
Solar light*1
Note:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
Please allow 1-3mm measuring deviation due to manual measurement.:
Due to the lighting, camera flash and other reasons during the shooting process, there will be slight differences between the picture and the actual product. The color is subject to the actual product! :

קונים גם בוחרים