.

.

3 חריץ סוללה תיבה מחזיק מקרה תיבה עם על-כיבוי שקע נשי שחור סוללה מיכל

3 חריץ סוללה תיבה מחזיק מקרה תיבה עם על-כיבוי שקע נשי שחור סוללה מיכל

ILS 7.59
סחורה
זמין.

תיבת הסוללה עשויה מחומר מעכב בעירה, העמיד לטמפרטורה גבוהה, בעל מוליכות חשמלית טובה, אינו מעוות בקלות ועמיד זה יכול לשמש כמקור כוח חירום. הכיסוי הקטן (בפנים) ותיבת הסוללה הם תהליך נמס חם, ויהיו סימני ריתוך. זוהי טכניקה רגילה ואינה משפיעה על השימוש. עם תקע נקבה, אין הלחמה וחיבור קל. השקע הנשי של כבל יו אס בי מספק חשמל למוצרים ניידים עם תקעים יו אס בי. ניתן להשתמש בו בצעצועים, מכוניות בשלט רחוק, תאורה, תאורה, הנדסת אלקטרוניקה ומקומות אחרים הדורשים כוח זרם ישר. זה מושלם עבור פרויקטים הוביל שלך. הערה : מוצרים עם תקעי חשמל מיועדים לשימוש בארצות הברית. מפרט : שם מוצר : תיבת סוללה סוג סוללה : א. מתג סוללה : עם מתג יו. בי : נקבה מתח יציאה : 4.5 וולט חבילה כוללת : מארז סוללה פי 1. תכונה : את סוללה תיבת הוא עשוי להבת מעכב חומר, אשר הוא עמיד לטמפרטורה גבוהה, יש מוליכות חשמלית טובות, הוא לא בקלות מעוותת, והוא עמיד. זה יכול לשמש כמקור כוח חירום. עם תקע נקבה, אין הלחמה וחיבור קל. מוצרים ניידים עם תקעים כוח ללא בעיות. סוללות בטוחות יותר מאשר מתאמי חשמל ובנקים כוח בעת הדלקת אורות דקורטיביים. הערה : 1 המחיר הוא המחיר של תיבת הסוללה, לא כולל סוללה. 2 את קטן כיסוי (בתוך) ואת סוללה מקרה הם חם להמיס תהליך, ויהיה ריתוך סימנים. זוהי טכניקה רגילה ואינה משפיעה על השימוש.

] על המוצר עד

Product name:
battery box
Battery type:
AA battery
Switch:
with switch
USB:
Female
Output voltage:
4.5V
Package includes:
1 x battery case.
Feature:
The battery box is made of flame retardant material, which is resistant to high temperature, has good electrical conductivity, is not easily deformed, and is durable. It can be used as an emergency power source.:
With USB female plug, no soldering and easy connection.:
Portable products with USB plugs power up without problems. Batteries are safer than power adapters and power banks when lighting up decorative lights.:
Note:
1 The price is the price of the battery box, excluding the battery.:
2 The small cover (inside) and the battery case are hot-melt process, and there will be welding marks. This is a normal technique and does not affect usage. :

קונים גם בוחרים