.

.

ארובה מברשות ומוטות עבור פליטה,לטאטא מברשת עבור ארובה, ארובה ניקוי לטאטא ערכת ניילון ניקוי כלי אבזר, קל נקי

ארובה מברשות ומוטות עבור פליטה,לטאטא מברשת עבור ארובה, ארובה ניקוי לטאטא ערכת ניילון ניקוי כלי אבזר, קל נקי

ILS 94.50
סחורה
זמין.

קל לניקוי : על פי הבחירה בפועל של המתאים מוט אורך, הארובה יכול להיות ביעילות לנקות מלמטה למעלה בשימוש מקצועי : הקריאוזוט ופסולת אחרת בארובה עלולים להפריע לאוורור תקין ויש להם סיכונים פוטנציאליים. מברשת ארובה זו יכולה להסיר ביעילות כתמי שמן בארובה העלולים לגרום לשריפה, מה שהופך את השימוש בארובה לבטוח יותר. יישום רחב : זה יכול לשמש עם מקדחות חשמליות (החבילה אינה כוללת מקדחות חשמליות). הוא מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. יש לו החלפת מברשת ראש יד כף מברשת ראש. מחוזק ניילון : את מוט ועבודה ראש עשויים מחוזק ניילון, אשר הוא עמיד ולא לשרוט את משטח פנימי של ארובה ארובה. נוח ומהיר התקנה : קל לשימוש ותפעול, להתחבר מרובה מוטות כדי להרחיב כיסוי. המוט הוא גמיש ויכול לכופף בצורה מושלמת דרך אלה קשה ארובות. ארובה מברשות ומוטות עבור פליטה,לטאטא מברשת לארובה, ארובה ניקוי לטאטא ערכת ניילון ניקוי כלי אבזר, 9 מוט + 1 מברשת ראש + 1 צ ' אק מתאם + 1 קטן ברגים, קל לניקויתכונה : מתאים מתכת ארובות ולבנים ארובות של קטרים שונים וצורות.על פי הבחירה בפועל של אורך המוט המתאים.מסוגל לנקות את הארובה ביעילות מלמטה למעלה.נוח מהיר פירוק והרכבה מבנה, קל לשימוש ותפעול.לא לשרוט את המשטח הפנימי של הצינור.את עבודה ראש הוא עשוי מחוזק פוליאסטר סיבים, אשר הוא ללבוש עמיד, יש חיים ארוכים הוא לא קל לשבור.כיצד להשתמש : שלב 1 : לחבר את מוטות אחד אחד;שלב 2 : לצרף את זיפי עם מוטות;שלב 3 : לשים את מברשת לתוך הפליטה;שלב 4 : שקופיות את מוט לתוך הפליטה;שלב 5 : מצורף את תרגיל עם מוט;שלב 6 : להתחיל ניקוי הארובה.מפרט : חומר : ניילון + פלסטיקצבע : אדוםאביזרים : מברשת ראש + ארוך מברשת + 9 מוטותמפרט : 41 סנטימטר איקס 9 קטבים/61 סנטימטר איקס 9 קוטביםמשקל : 800/1000 גרםחבילה כולל : 410 מ מ*100 מ מ*9 מוט + 1*מברשת ראש + 1*צ 'אק מתאם + 1*קטן ברגים 610 מ מ*100 מ מ*9 מוטות + 1*מברשת ראש + 1*צ' אק מתאם + 1*קטן ברגים הפקודה חמה : 1.רק את מעל רשימת כלול, מוצרים אחרים אינם כלול.את מוצרים אחרים בתמונה רק להראות איך הם used.As שיטות מדידה שונות,זה יתרחש 1-3 סנטימטר סטייה על הפריטים, אנא להבטיח כי זה בסדר בשבילך לפני ההזמנה.בגלל צגים שונים ואור מנורה,התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט, באמת תודה לך על ההבנה מהסוג שלך!.

] על המוצר עד

41 cm x 9 poles/61cm x 9 poles:
Weight:
800/1000g
Package Including:
410mm*100mm*9 Rod + 1*Brush Head + 1*Chuck Adapter + 1*Small Wrench:
610mm*100mm*9 Rods + 1*Brush Head + 1*Chuck Adapter + 1*Small Wrench:
Warm prompt:
1.Only the above list is included, other products are not included.The other products in the picture only show how they are used.:
2.As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3.Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding! :

קונים גם בוחרים