.

.

נרות מחודדים ללא פלמוס נרות נרות LED המופעלים על סוללות נרות מהבהבים נרות עם שלט רחוק 12 חלקים נרות מזויפים

נרות מחודדים ללא פלמוס נרות נרות LED המופעלים על סוללות נרות מהבהבים נרות עם שלט רחוק 12 חלקים נרות מזויפים

ILS 0.33
סחורה
זמין.

החבילה כוללת : סט של 12 נרות מתחדדים לבנים ללא פלמוס, גובה 11 אינץ 'ברוחב 082 אינץ', 1 שלט רחוק, ארוז קופסה. צבע האור הוא הבהוב צהוב (גם חלק מהלקוח אמר שהוא כתום), הצבע של הנר עצמו לבן. נרות חסרי נרות ייחודיים עיצוב נרות ייחודי, פתחו את נרות התחדדות LED, ממש כמו הלהבה הפנימית והלהבה החיצונית של נר אמיתי, זה נראה כמו נר אמיתי. כל פגזי נרות חרוט סוללה עשויים מפלסטיק, והמראה אלגנטי ומדהים.78 קוטרו אינן צריכות להשתמש בפמוט כדי לעמוד (אתה יכול גם להשתמש בו עם פמוט), נרות LED עם שלט רחוק , יכולים לשלוט על כל הנרות שלנו. נרות מתחדדים ללא עור מהבהבים ללא אש אמיתית. נרות מזויפים הם בהחלט לא אש או סכנה בוערת וזה בטוח למשפחות עם חיות מחמד או ילד צעיר, אתה יכול לקבל ערבי אווירה מושלמים עם שקט נפשי. כיצד להשתמש - פשוט סובב את נורת הלד נגד כיוון השעון, ואז הכנס 2 סוללות "AA" (לא כלול). בורג מעט את הנורה עד שהאור דולק. ההפתעה היא שתוכלו לתלות אותם מהתקרה עם קווי דייג (לא כלולים) כדי ליצור אפקט של "נרות צפים". החבילה כוללת : סט של 12 נרות מתחדדים לבנים ללא פלמוס, גובה 11 אינץ 'ברוחב 0.82 אינץ', 1 שלט רחוק, ארוז קופסה. צבע האור הוא הבהוב צהוב (גם חלק מהלקוח אמר שהוא כתום), הצבע של הנר עצמו לבן. נרות חסרי נרות ייחודיים עיצוב נרות ייחודי, פתחו את נרות התחדדות LED, ממש כמו הלהבה הפנימית והלהבה החיצונית של נר אמיתי, זה נראה כמו נר אמיתי. כל פגזי נרות חרוט סוללה עשויים מפלסטיק, והמראה אלגנטי ומדהים.78 קוטרו אינן צריכות להשתמש בפמוט כדי לעמוד (אתה יכול גם להשתמש בו עם פמוט), נרות LED עם שלט רחוק , יכולים לשלוט על כל הנרות שלנו. נרות מתחדדים ללא עור מהבהבים ללא אש אמיתית. נרות מזויפים הם בהחלט לא אש או סכנה בוערת וזה בטוח למשפחות עם חיות מחמד או ילד צעיר, אתה יכול לקבל ערבי אווירה מושלמים עם שקט נפשי. כיצד להשתמש - פשוט סובב את נורת הלד נגד כיוון השעון, ואז הכנס 2 סוללות "AA" (לא כלול). בורג מעט את הנורה עד שהאור דולק. ההפתעה היא שתוכלו לתלות אותם מהתקרה עם קווי דייג (לא כלולים) כדי ליצור אפקט של "נרות צפים". קבוצה של 12 חרוט LED קנאי פנאי : חומר : צבעי פלסטיק באיכות גבוהה : Ivory Diameter : 0.78 Height : 11effect : Flashswitch : מתג סיבובי בסוג התחתון : שולטת תלת מימד ריאליסטית : ישנו מנוגד מרחוק : 2 סוללות AA (לא כלולות) אלה) נרות חרוט חסרי שפל של שנהב יכולים להוסיף חום ותחכום לכל אירוע מבלי לדאוג לטפטוף או להבות פתוחות.

] על המוצר עד

Material:
high quality plastic
Color:
ivory
Diameter:
0.78
Height:
11
Effect:
flashing
Switch:
rotary switch at the bottom
Wick Type:
Realistic 3D Wick
Remote control:
there is a remote contro
Battery:
2 AA batteries (not included)
These slender ivory wax flameless cone candles can add warmth and sophistication to any occasion without worrying about drips or open flames. Let them create a seamless atmosphere for your special event or church service.:
Halloween, Thanksgiving, Christmas:
Suitable for special themed events, occasions and parties! Can be used all year round. Decorate the hall with flashing candles and make you and your family happy during the holidays!:
Flameless flicker:
It can provide a lifelike appearance and a lifelike feeling. Long-lasting, safe and worry-free :

קונים גם בוחרים