.

.

אנטי סטטי נייר זכוכית גיליונות 140 על 90 ממ משולש נייר זכוכית עכבר מלטש גיליונות סנדר רפידות 40 יחידות 60-240 חצץ

אנטי סטטי נייר זכוכית גיליונות 140 על 90 ממ משולש נייר זכוכית עכבר מלטש גיליונות סנדר רפידות 40 יחידות 60-240 חצץ

ILS 3.33
סחורה
זמין.

אם אתה לא מרוצה עם החבילה שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו באופן מיידי * נהדר עבור כללי ליטוש ויש לו את היכולת לעבוד עם חצי מחוספס גימורים כדי לחדד אותם כדי חלק ברק. * קשיחות טובה אפקט ליטוש טוב.לפגוש שלך שונים שימוש, או שאתה יכול לחתוך אותו לכל גודל כמו שלך צריך. *מושלם לטיפול בכל מיני עבודות מוזרות ותיקונים קטנים מהסרת שפשופים ושפשופים על קירות ופנלים להחלקת עץ או עובש דורבנות על צעצועים או רהיטים, ליטוש מעקות. ניתן להשתמש עם תרכובת ליטוש כדי לייצר גימור חלק. עבודה מושלמת מלטש כמובן צריך לפחות כמה כיתה של ניירות חול. זה נייר זכוכית מבחר כולל סוגים של חצץ.כיסוי כל אתה צריך מפני אמנות ומלאכה, עץ עבודה, רכב, מתכת, ופלסטיק יישומים עבור מרוט וליטוש.תיאור : 40 יחידות 60/80/120/240 חצץ 140 על 90 מ מ משולש נייר זכוכית עכבר מלטש גיליונות מלטשת רפידותמפרט : חומר : אלומיניום לחמצן : 140 מ מ על 90 מ מ חצץ : 60#, 80#, 120#, 240#כמות : 40 יחידות (כל חצץ 10 יחידות)תכונות : עמיד ומעשימושלם לניקוי וליטושיכול לשמש עם ליטוש מתחם כדי לייצר חלק גימורטריפי עבור כללי ליטוש ויש לו את היכולת לעבוד עם חצי מחוספס גימורים כדי לחדד אותם כדי חלק ברק.לספר לנו איזה סגנון אתה הכי אוהב ,אם לא ,אז אנו שולחים לך את זה על ידי אקראי,מקווה שאתה יכול להבין.בבקשה לאפשר 1-3 ממ שגיאה בשל מדידה ידנית. לוודא לא אכפת לך לפני שאתה הצעת.בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט. תודה!חבילה כללה (1 סט) : 40 יחידות משולש נייר זכוכית (כל חצץ 10 יחידות)שירות לקוחות : 100% סיכון-משלוח אחריות ואחריות החזר. אם יש לך כל בעיה של שלנו נייר זכוכית, אתה יכול לחץ "מוכר קשר" כפתור בחשבון שלך כדי לשלוח לנו. נשמח לעזור לך ואנו נשיב בהקדם האפשרי.אם יש לך שאלות, אנו לספק את הסחורה עם ב 15-30 ימי עבודה, אנא פנה אלינו בזמן לשאלות כגון לא מקבל את הסחורה אנחנו נענה לך עם ב 24 שעות, מאודשביעות הרצון שלך גורם לנו את המשאלה האחרונה, אני מאחל לך קניות שמחה.

] על המוצר עד

Material:
Aluminum Oxide
Size:
140mm x 90mm
Grit:
60#, 80#, 120#, 240#
Quantity:
40pcs (each grit 10pcs)
Features:
Durable and practical:
Perfect for cleaning and polishing:
Can be used with a polishing compound to produce a smooth finish:
Terrific for general polishing and has the ability to work with semi-rough finishes to refine them to a smooth luster.:
Note:
1.Pls tell us which Style you like best ,if not ,then we will send it to you by random,hope you can understand.:
2.Please allow 1-3mm error due to manual measurement. pls make sure you do not mind before you bid.:
3.Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you!:
Pack Included (1 Set):
40pcs x Triangle Sandpaper (each grit 10pcs):
Customer Service:
100% risk-free warranty and refund warranty. If you have any problem of our sandpaper, you can click seller contact button in your account to email us. we would be delighted to help you and we will reply as soon as we can.:
If you have any questions, We will deliver the goods with in 15-30 working days, please contact us in time for questions such as not receiving the goods we will reply you with in 24 hours, very:
Your satisfaction makes us the last wish, I wish you a happy shopping :

קונים גם בוחרים