.

.

אוהל תנור טבעת, אש עמיד תנור שקע מעשי ועמיד נייד ובטוח עבור עצי הסקה תנור אוהלי עבור חם ארובה מנהרות

אוהל תנור טבעת, אש עמיד תנור שקע מעשי ועמיד נייד ובטוח עבור עצי הסקה תנור אוהלי עבור חם ארובה מנהרות

ILS 3.00
סחורה
זמין.

אנו שואפים לספק לך את המוצר באיכות הגבוהה ביותר ואת חוויית הלקוח הטובה ביותר, אתה יכול להיות סמוך ובטוח לקנות אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות לשירות לקוחות, שירות הלקוחות שלנו יהיה לענות על הספקות שלך בפעם הראשונה. *איכות טובה עשוי מחומר סיבי זכוכית חסין אש באיכות גבוהה (עד 572 * ו/300 * ג), פרקטי ועמיד. המוצר מיועד להסקה תנור אוהלים, מתאים חם ארובה מנהרות. *תכונות * את אנטי רותח הגנת טבעת להסקה תנור צינור באוהל יכול למנוע את אוהל מלהיות נשרף. מומלץ מאוד להשתמש בו בשילוב עם אוהל עצי הסקה. זה הוא נייד, בטוח וקל לשימוש, אשר מגדיל מאוד את חיי שירות של אוהל. המוצר מיועד להסקה תנור אוהלים, מתאים חם ארובה מנהרות. עשוי מחומר סיבי זכוכית חסין אש באיכות גבוהה (עד 572 * ו/300 * ג), פרקטי ועמיד. הוא נייד, בטוח וקל לשימוש, אשר מגדיל מאוד את חיי השירות של האוהל. את אנטי רותח הגנת טבעת להסקה תנור צינור באוהל יכול למנוע את אוהל מלהיות נשרף. מומלץ מאוד להשתמש בו בשילוב עם אוהל עצי הסקה.מפרט : סוג פריט : אוהל תנור ג ' קחומר : סיבי זכוכיתצבע : שחור + אפורגודל : כ.23 על 20 סנטימטר / 9.87 אינץ מבנה : חשבון חד שכבתי מצב בנייה : בנייה חופשית ופתיחה מהירה מבנה מרחבי : שני חדרי שינה פונקציה בסגנון : טיפוס הרים, קל במיוחד, כמות חמה : 1 יחידות רשימת חבילה : 1 על תנור אוהל הערה : 1. בבקשה לאפשר 1-2 ב שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט. שקע תנור האוהל החם משתמש בחומר סיבי זכוכית סיליקון מעכב בעירה (עד 572 מעלות צלזיוס / 300 מעלות צלזיוס). המוצר מיועד להסקה תנור אוהלים, מתאים חם ארובה מנהרות. את אנטי רותח הגנת טבעת להסקה תנור צינור באוהל יכול למנוע את אוהל מלהיות נשרף ומאוד להגדיל שלה חיים.

] על המוצר עד

Item Type:
Tent Stove Jack
Material:
Glass Fiber
Color:
Black + Gray
Size:
Approx.23x20cm / 9.06x7.87inch
Tent Structure:
Single-layer account
Construction Situation:
Free construction and quick opening
Spatial Structure:
Two-bedroom
Style Function:
Mountaineering, ultra-light, warm
Quantity:
1pcs
Package List:
1 x  Tent Stove Jack:
Note:
1. Please allow 1‑2in error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. The hot tent stove jack uses highly flame‑retardant silicone glass fiber material (up to 572°F/300°C).:
4. The product is designed for firewood stove tents, suitable for hot chimney tunnels.:
5. The anti‑scalding protection ring for the firewood stove tube in the tent can prevent the tent from being burned and greatly increase its life.:

קונים גם בוחרים