.

.

מצלמת מסמכים וסורק תקורה, סורק מסמכים מתקפל בגודל לכידת 10 מגה פיקסל א4, מצלמה כפולה, סריקות תמונות אולטרה אוד,

מצלמת מסמכים וסורק תקורה, סורק מסמכים מתקפל בגודל לכידת 10 מגה פיקסל א4, מצלמה כפולה, סריקות תמונות אולטרה אוד,

ILS 1.67
סחורה
זמין.

[תיקון אוטומטי] סורק מסמכים מצויד בטכנולוגיה העדכנית ביותר לשימוש קל עם תיקון אוטומטי מפתח אחד תיקון מסך אינטליגנטי גם אם המסך מוטה. באופן אוטומטי יוצר את התמונה בשנייה אחת כדי לשפר את יעילות עבודה. [הקרנה והקלטת וידאו] לתפוס וידאו, להציג אותו בזמן אמת, ולפתוח דרכים קלות לשתף ולתקשר. תומך בשידור חי וידאו והקלטת וידאו ללמידה מרחוק והוראה מקוונת, כגון יצירת תווים, הוראה ופגישות עסקיות. [פונקציית זיהוי טקסט] סורק מסמכים תקורה משתמש בטכנולוגיית אוקרי כדי להמיר תמונות מסמכים שנתפסו ישירות לטקסט עם שיעור זיהוי של 98 אחוזים או יותר. תומך בריבוי שפות, סמל ומספר זיהוי וניתן לייצא לקבצים הניתנים לעריכה כגון מילה או טקסט. [נרחב ישים] את מסמך מצלמה פועל על עבור חלונות בלבד והוא מסוגל אצווה אוטומטי סריקה עם רק מדריך דף הפיכת ורציף סריקה לתוך תמונות. תומך במסמכי טקסט בפורמט א3 או א4. סורק מצלמות מסמכים עם חיישן 10 מגה פיקסל כדי לתפוס תמונות בזמן אמת בצורה ברורה יותר. עם מצלמה משנית של 2 מגה פיקסל עם תאורת לד מובנית לכיסוי אחיד ואור מילוי אינטליגנטי לסביבות כהות ומוארות. [תיקון אוטומטי] סורק מסמכים מצויד בטכנולוגיה העדכנית ביותר לשימוש קל עם תיקון אוטומטי מפתח אחד. תיקון מסך אינטליגנטי גם אם המסך מוטה. באופן אוטומטי יוצר את התמונה בשנייה אחת כדי לשפר את יעילות עבודה. [הקרנה והקלטת וידאו] לתפוס וידאו, להציג אותו בזמן אמת, ולפתוח דרכים קלות לשתף ולתקשר. תומך בשידור חי וידאו והקלטת וידאו ללמידה מרחוק והוראה מקוונת, כגון יצירת תווים, הוראה ופגישות עסקיות. [פונקציית זיהוי טקסט] סורק מסמכים תקורה משתמש בטכנולוגיית אוקרי כדי להמיר תמונות מסמכים שנתפסו ישירות לטקסט עם שיעור זיהוי של 98 אחוזים או יותר. תומך בריבוי שפות, סמל ומספר זיהוי וניתן לייצא לקבצים הניתנים לעריכה כגון מילה או טקסט. [נרחב ישים] את מסמך מצלמה פועל על עבור חלונות בלבד והוא מסוגל אצווה אוטומטי סריקה עם רק מדריך דף הפיכת ורציף סריקה לתוך תמונות. תומך במסמכי טקסט בפורמט א3 או א4. סורק מצלמות מסמכים עם חיישן 10 מגה פיקסל כדי לתפוס תמונות בזמן אמת בצורה ברורה יותר. עם מצלמה משנית של 2 מגה פיקסל עם תאורת לד מובנית לכיסוי אחיד ואור מילוי אינטליגנטי לסביבות כהות ומוארות. מפרט : סוג פריט : סורק מסמכיםחומר : סגסוגת אלומיניום, פלסטיקדגם : מ1000צבע : כסף סחטןמצלמה פיקסלים : 10 מגה פיקסל מצלמה רזולוציה : 3672 איקס 2856מצלמת משנה פיקסלים : 2.

] על המוצר עד

Item Type:
Document Scanner
Material:
Aluminum Alloy, Plastic
Model:
M1000S
Color:
Silver Black
Main Camera Pixels:
10MP
Main Camera Resolution:
3672 x 2856
Sub Camera Pixels:
2.0MP
Sub Camera Resolution:
1600 x 1200
Support Format:
A3, A4
Image Color:
24 Bit
Interface:
USB2.0
Scanning Speed:
About 1 Second
Zoom Mode:
Auto Focus
Image Format:
JPEG, GIF, BMP, TIF, PDF, etc.
Scanning Type:
Documents, Receipts, ID Cards, Notes, Books, Three Dimensional Objects, etc.
Image Control:
Brightness Adjustment, Saturation Adjustment, Exposure Value Adjustment, Sharpness Adjustment, Color Adjustment, Gain Control, etc.
Other Features:
Re Shoot Archive, Barcode Recognition, OCR Recognition, ID Double Image Merge, Video Recording, etc.
How to Use:
Install and use:
packing list:
1 xDocument Scanner:
1 x Positioning Base:
1 x USB Data Transfer Cable:
1 x USB Disk:
Note:
The product does not come with a paper manual, with English electronic manual, in the accompanying U disk, please check yourself. :

קונים גם בוחרים