.

.

Sounder עומק, 12V אנטי ערפל ומוצא עומק אטום למים, עד 100 מ ', מוצא עומק סירה עם מתמר, כבל 10 מ', תאורה אחורית לבנה, מד עומק

Sounder עומק, 12V אנטי ערפל ומוצא עומק אטום למים, עד 100 מ ', מוצא עומק סירה עם מתמר, כבל 10 מ', תאורה אחורית לבנה, מד עומק

ILS 1.00
סחורה
זמין.

【דיוק גבוה】 לחץ על מצב לוח מקשים כדי להחליף את פונקציית SH, DP, KL, UN משמש להפעלה או לכבות את הצג. לחץ קצר כדי לקבוע את הערך הנדרש, ושמור על ההגדלה הדיגיטלית או יורדת בצורה שוטפת. מתמר צליל עומק, חיישן עומק, Deptrax. תכנות אלגוריתמית מפחיתה משמעותית את קריאות השווא ומייצרות דיוק שאין כמוהו. 【תגובה מהירה】 מתח העבודה הוא 9-32 V, עד 36 וולט, צריכת חשמל נמוכה, חיים ארוכים, דיוק גבוה, זמן התחלה קצר, האינדיקציה העומק הגבוהה ביותר של 100 מ ', אתה יכול לדעת מייד את עומק המים. טכנולוגיית הסונאר מאפשרת קריאות עומק באמצעות גופי פיברגלס מוצקים ועד גוף אלומיניום בגודל 1/8 אינץ '. 【מערכת אזעקה אינטליגנטית】 זה ב- Sound Sounder העומק הדיגיטלי הוא עובד עם מערכת 12 V בלבד, כדי לציין את העומק שממונה. בדרך כלל, הצפצף של זמזם פעם אחת כשהוא היה מחובר נכון ואז להפעיל את הכוח. 3 שלב מערכת אזהרה מתקדמת מסמנת בבירור מצב אזעקה עם אזעקה נשמעת, נורת אזהרת LED אדומה אולטרה בוהקת ומחוון אזעקת LCD. 【חומר עמיד למים עמיד】 עשוי מפלדת אל חלד 316 L לוחית וזכוכית אנטי ערפל, יש לו תכונות מצוינות נגד ערפל ועמידות למים, וניתן להשתמש בהן במשך זמן רב אפילו בסביבות ים קר. אם יש לך שאלות לגבי מד עומק מי דיג עם פונקציית אזעקה, אנא אל תהסס לפנות אלינו בדוא"ל ונשתדל כמיטב יכולתנו לפתור את הבעיות שלך. 【יישום רחב】 מספק קריאות עומק ללא הפרעה בגובה 0-100 מ '/0-328 רגל בתצוגה הגדולה ביותר שקיימת בקול עומק בעומק. קל להתקנה, עמידות טובה, עמידות בפני השפעה, פעולה גמישה וקלה, מתאימה ליאכטות, סירות קטנות ובינוניות, סירות דייג וסוגים אחרים של הובלה ימית. מפרט : סוג פריט : חומר צליל עומק : נירוסטה 316 L, זכוכית אנטי ערפל, קוטר חור הרכבה ABS : בערך. Φ52 מ"מ/2in טווח אינדיקציה עומק : 0-100 מ '/0-328ft צבע תאורה אחורית : מתח הפעלה לבן : DC 12 V מתח מיידי : DC 9-32 V, עד 36 וולט זרם הפעלה : 60 MA טמפרטורת הפעלה : -30 ° C- + 75 מעלות צלזיוס טמפרטורת אחסון : -40 מעלות צלזיוס - + 85 מעלות צלזיוס דירוג אטום למים : IP67 כיסוי אחורי דירוג אטום למים : פעולה IP5 : A. מכשיר זה עובד עם מערכת 12 וולט בלבד, כדי לציין את העומק שמונה. בדרך כלל, הצפצוף של זמזם פעם אחת כשהוא היה מחובר נכון ואז הפעל את הכוח B. לוח מקשים '' mode '' : לחץ במהירות על לוח המקשים '' mode '' כדי להחליף sh/dp/kl/un להחזיק את לוח המקשים''מוד '' '' ' 'כדי להפעיל/לכבות את הצג קצר לחץ על לוח המקשים' '▲' '' '▼' 'כדי להגדיר את הערך הנדרש להחזיק את לוח המקשים' '▲' '' '▼' 'כדי לשמור על ההגדלה הדיגיטלית/יורדת בצורה שוטפת.

] על המוצר עד

Item Type:
Depth Sounder
Material:
Stainless steel 316L, anti fog glass, ABS
Mounting Hole Diameter:
Approx. Φ52mm/2in
Depth Indication Range:
0-100m/0-328FT
Backlight Color:
White
Operating Voltage:
DC 12V
Instantaneous Voltage:
DC 9-32V, up to 36v
Operating Current:
60mA
Operating Temperature:
-30 °C- + 75 °C
Storage Temperature:
-40 °C - + 85 °C
Dial Waterproof Rating:
IP67
Back Cover Waterproof Rating:
IP5
Operation:
A. This device is work with 12V system only, to indicate the depth appointed. Normally, the buzzer beeps once when it was connected correctly then turn on the power:
B. Keypad''Mode'':
Quick press the keypad''Mode'' to switch SH/DP/KL/ UN Hold the keypad''Mode'' to turn on/off the monitor Short press the keypad''▲''''▼''to set the value required Hold the keypad''▲''''▼''to keep the digital increasing/decreasing fluently.
Parameter:
SH
Range:
1). Unit''M''
Range:
1). Unit''M''
Package List:
1 x Depth Sounder:
1 x Transducer (with 10m cable):
2 x Screw:
1 x Power Cord:
1 x Manual:

קונים גם בוחרים