.

.

שואב יניקה של כף יד גרו, שואב אבק חיית מחמד אלחוטי, 120W 12KPA יניקה חזקה יניקה ניידת חיות מחמד שואב אבק של מכונית מטפלת

שואב יניקה של כף יד גרו, שואב אבק חיית מחמד אלחוטי, 120W 12KPA יניקה חזקה יניקה ניידת חיות מחמד שואב אבק של מכונית מטפלת

ILS 3.00
סחורה
זמין.

[מוצץ שיער נקי מאוד] 120 וואט יניקה גדולה של שיער חיית מחמד מסלול רוח ליניארי, אבק ופסולת נשאים בקלות נקייה, ללא שיער צף [נוח] כוח יניקה גדול של יניקה ניקוי ניקוי אבק ניקוי רכב אלחוטי וקומפקטי, קל לשימוש, ניקוי מהיר. [סוללת קיבולת גדולה] שואב אבק כף יד כ- 1800m Ah סוללת ליתיום קיבולת גדולה, זמן הסיבולת של כ- 30 דקות. [מחסנית פילטר להחלפה] לשואב האבק יש עיצוב מחסנית פילטר נשלפת, אותו ניתן לשטוף ישירות לאחר השימוש, וניתן למחזר אותו פעמים רבות. [שטח קטן עדיין יכול לעבוד] זרבובית מורחבת וכלים להתמודדות עם שיער לחיות מחמד בחללים קטנים, ריהוט ומכוניות, וקשה להגיע לאזורים. מפרט : סוג פריט : חומר שואב ואקום מחמד : ABS סוללה סוג : סוללת ליתיום (נשלחת עם סוללה מובנית) קיבולת סוללה : 1800m Ah רשימת חבילות : 1 x מארח שואב אבק מחמד 1 x קש ארוך 1 x מברשת 1 x כבל טעינה USB 1 x יניקה שטוחה של פה רחב 1 x צינור ארוך יותר 1 x צינור קטן 1 x מדריך לאנגלית הערה : 1. אל תפרק, לתקן או לשנות מוצר זה אלא אם כן אנשי תיקון מורשים זמינים לשם כך. אל תפעיל מוצר זה, תכסה את כניסת האוויר או הפליטה, אחרת המוצר עלול להיות מחומם מדי ומעוות או באש. השימוש במוצר זה אסור לשאוף חומרים בוערים, כמו שריפת סיגריות. אנא הניחו את המוצר כראוי, אל תתנו לילדים לגעת. אנא אל תנקה מוצר זה עם נוזל מאכל קשה כמו מי טיאנה, צבע וכו '. אם שואב האבק אינו אוסף סל אבק ומסנן שבור או שבור חלקית, אנא אל תשתמש, והחלפה בזמן תגרום נזק למוצר. אנא וודא שהמתג כבוי לפני הטעינה, הוא אסור בקפדנות להשתמש בזמן הטעינה.

] על המוצר עד

Item Type:
Pet Vacuum Cleaner
Material:
ABS
Battery Type:
Lithium Battery (Shipped with Built in Battery)
Battery Capacity:
1800mAh
Package List:
1 x Pet Vacuum Cleaner Host:
1 x Flat Long Straw:
1 x Brush:
1 x USB Charging Cable:
1 x Wide Mouth Flat Suction:
1 x Longer Hose:
1 x Small Tube:
1 x English Manual:
Note:
1. Do not dismantle, repair or modify this product unless authorized repair personnel are available to do so.:
2. Do not operate this product, cover the air inlet or exhaust, otherwise the product may be overheated and deformed or on fire.:
3. The use of this product must not inhale burning materials, such as burning cigarettes.:
4. Please place the product properly, do not let children touch.:
5. Please do not clean this product with serious corrosive liquid such as tianna water, paint, etc.:
6. If the vacuum cleaner does not collect dust bin and filter broken or partially broken, please do not use, and timely replacement will cause damage to the product.:
7. Please make sure the switch is off before charging, it is strictly prohibited to use while charging.:

קונים גם בוחרים