.

.

צעצועים לילדים צעצועים צעצועים לילדים צעצועים 2 יחידות מטוס צעצועים קצף יד זורק מטוס מטוס מטוס דאון מטוס מטוס מטוס דאון:

צעצועים לילדים צעצועים צעצועים לילדים צעצועים 2 יחידות מטוס צעצועים קצף יד זורק מטוס מטוס מטוס דאון מטוס מטוס מטוס דאון:

ILS 1.67
סחורה
זמין.

צעצוע מעופף בחוץ : הם קלים במשקל, ולכן הם בטוחים לטוס בתוך הבית או החוצה, וזכו בפגיעה בילדים או פגיעה בריהוט צעצועי מטוס : מועיל לטפח יכולת מעשית, יכולת תצפית ותחושת כיוון. צעצוע המטוס של קיד : הם עוזרים לשפר את יכולת תיאום העין ויכולת התפעול של ילדים וכו '. צעצועי דאון : מיוצר עם חומר גבוה לעמידה ובטוחה בשימוש. זריקת צעצוע של מטוס : המטוס עצמו אינו מוגן, מסתמך על כוחות מלאכותיים וזרימת אוויר. צעצוע מעופף בחוץ : הם קלים במשקל, ולכן הם בטוחים לטוס בתוך הבית או החוצה, וזכו בפגיעה בילדים או פגיעה בריהוט. צעצועי מטוס : מועיל לטפח יכולת מעשית, יכולת תצפית ותחושת כיוון. צעצוע המטוס של קיד : הם עוזרים לשפר את יכולת תיאום העין ויכולת התפעול של ילדים וכו '. צעצועי דאון : מיוצר עם חומר גבוה לעמידה ובטוחה בשימוש. זריקת צעצוע של מטוס : המטוס עצמו אינו מוגן, מסתמך על כוחות מלאכותיים וזרימת אוויר. רשימת חבילות 48 x תכונות צעצועי מטוס - צבע : צבע אקראי. - המטוס עצמו אינו מוגן, מסתמך על כוחות מלאכותיים וזרימת אוויר. - הם קלים במשקל, ולכן הם בטוחים לטוס בתוך הבית או החוצה, וזכו בפגיעה בילדים או פגיעה בריהוט. - תן לילדים להרחיק את הטלפון הנייד ומשחק המחשב, ולשחק את הצעצוע המצחיק הזה. - מיוצר עם חומר יוקרתי לעמידה ובטוחה בשימוש. - מתנה נהדרת לילדים ביום ההולדת או חיי היומיום שלהם, הם ימצאו זאת מאוד. מידע על סחורות צעצועי המטוס הללו עשויים היטב מחומר קצף, הם עמידים בפני שבור, עמידים ובטוחים ובעלי ביצועי ההתרסקות. חילקו את המטוסים האלה לילדים והם ייהנו לשעות. נהדר במיוחד למסיבות חיצוניות.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים