.

.

30 סמ/12 אינץ אקווריום אוויר וילון בועת מפזר גמיש גומי צינור קיר אוויר שרביט חמצן מתכופף בועת צינור דגי טנק אוויר אבן בועת שחרור

30 סמ/12 אינץ אקווריום אוויר וילון בועת מפזר גמיש גומי צינור קיר אוויר שרביט חמצן מתכופף בועת צינור דגי טנק אוויר אבן בועת שחרור

ILS 3.00
סחורה
זמין.

מבעבע הווילון עשוי מגומי רך, בעל גמישות טובה ויכול להשיג כל צורה רצויה את גמיש בועת מקל של אקווריום יכול ליצור יפה בועת וילון קישוט. הבועות שלה מפוזרות באופן שווה. צינור וילון האוויר יכול להמיס יותר חמצן, מה שיהפוך את הדגים שלך לפעילים יותר. מקל בועות וילון האוויר מתאים ביותר להסתרה מתחת לחול, נוף, אבנים וכו'., נותן לאנשים תחושה מסתורית. גודל שקע : תואם עם 3/16" (4 מ " מ) מזהה. צינור גומי נקבובי יש גמישות טובה והוא יכול להיות בכל צורה. תן לדמיון שלך להשתולל. וילון הבועה של האקווריום אחיד ועדין, וביצועי אספקת החמצן טובים. יפה כמו וילון מים. שמור על מחזור המים במחזור, הגדל את איזון הגז והפוך את המים לטריים יותר. רצועות בועות אקווריום מתאימות ביותר לגינון מיכלי מים. הם יכולים להיות מוסתרים היטב מתחת לחול, מבנים, אבנים וכו'., מתאים לאקווריום ודגי טנק קישוט. מפרט : חומר : גומי צבע : שחור גודל : 30 ס" מ/12 אינץ לשקע גודל : תואם עם 3/16 "(4 מ " מ) מזהה שים לב : קמטים קלים של בועת רצועת הוא נורמלי ולא משפיע על שימוש רגיל של המוצר. הוראות שימוש : 1. כאשר בשימוש, את בועת צינור הוא ראשון מחובר לשקע של שסתום הסימון עם 4 מ מ קוטר אוויר צינור, ולאחר מכן מחובר אוויר משאבת, ואת בועת צינור הוא לחלוטין לשים לתוך מים. הפעל את הכוח ושחרר מיד אפילו בועות אוויר. לשימוש לטווח ארוך, כגון סתימת לכלוך והפחתת בועות אוויר, זה יכול להיות להוציא ולנקות לשימוש חוזר. אפקט הפליטה של מפזר הגומי פרופורציונאלי לעוצמת משאבת החמצן. ככל שהכוח גדול יותר, כך נפח הגז גדול יותר. חבילה : דגי טנק מים וילון בועת רצועת איקס 1.

] על המוצר עד

Material:
rubber
Colour:
Black
Size:
30cm/12inch
Outlet Size:
Compatible with 3/16'' (4mm) ID
Notice:
Slight wrinkling of the bubble strip is normal and will not affect the normal use of the product.:
Instructions for use:
1. When in use, the bubble tube is first connected to the outlet of the check valve with a 4mm diameter air tube, and then connected to the air pump, and the bubble tube is completely put into the water. Turn on the power and immediately release even air bubbles.:
2. For long-term use, such as clogging dirt and reducing air bubbles, it can be taken out and cleaned for repeated use.:
3. The exhaust effect of the rubber diffuser is proportional to the power of the oxygen pump. The greater the power, the greater the gas volume.:
Package:
Fish tank water curtain bubble strip x 1 :

קונים גם בוחרים