.

.

רטוב לטש מהירות משתנה ועומק משתנה נתב קצה מדריך צף גרניט השיש זכוכית אבן ייצור די.וי. די בטון קוורץ לרבד השיש קצה עיצוב.

רטוב לטש מהירות משתנה ועומק משתנה נתב קצה מדריך צף גרניט השיש זכוכית אבן ייצור די.וי. די בטון קוורץ לרבד השיש קצה עיצוב.

ILS 40.70
סחורה
זמין.

חשוב להזכיר : חבילה זו נושאת את צלחת האקודג ' ומלטש מהירות משתנה רטוב ומשטח עבודה אחד וסרטון עבודה נמוך יותר אנו מוכרים גם סיביות נתב מ -10 (אקו אדג ' צריך להשתמש / לעבוד עם סיביות נתב מ -10 ומלטש). אנא פנה אלינו אם אתה צריך. (א) אחד 4 ג ' יגה-בייט יו-אס-בי, הוא כולל שני סרטונים, אחד מהם הוא "איך לפברק כיור מתחת למשטח גרניט", השני הוא "איך לפברק משטח גרניט עשה זאת בעצמך, פרופיל ופוליש). אם אתה קונה אותם באיביי, הם עולים כ -45 דולר. (ב) 1 חתיכה של 4" עד 5" מהירות משתנה רטוב (הזנת מים) לטש לבטון אבן שיש גרניט (1000 וואט, 1000 עד 4500 סל"ד מתכוונן, עם מפסק גפ" י, 5/8 " -11 חוט ארבור. עם נעילת טבעת אגוז וברגים סט, כך זה פוליזר יכול לעבוד עם כל 7/8" כדי 5/8" ללא הברגה גיבוב גלגל וגלגל שחיקה). (ג) 1 חתיכת צלחת אקודג'. את אקו-קצה הופך שלך (5/8"-11 חוט ציר) חשמלי ופנאומטי זווית מטחנות ומלטשים לתוך חזק פרופיל שולי מערכת כי טוחן ומלטש שיש גרניט בטון קוורץ. חשוב להזכיר : חבילה זו נושאת את צלחת האקודג ' ומלטש מהירות משתנה רטוב ומשטח עבודה אחד וסרטון עבודה נמוך יותר. אנו מוכרים גם סיביות נתב מ -10 (אקו אדג ' צריך להשתמש / לעבוד עם סיביות נתב מ -10 ומלטש). אנא פנה אלינו אם אתה צריך. חבילה זו נושאת (א)-(ג) : (א) אחד 4 ג ' יגה-בייט יו-אס-בי, הוא כולל שני סרטונים, אחד מהם הוא "איך לפברק כיור מתחת למשטח גרניט", השני הוא "איך לפברק משטח גרניט עשה זאת בעצמך, פרופיל ופוליש). אם אתה קונה אותם באיביי, הם עולים כ -45 דולר. (ב) 1 חתיכה של 4" עד 5" מהירות משתנה רטוב (הזנת מים) לטש לבטון אבן שיש גרניט (1000 וואט, 1000 עד 4500 סל"ד מתכוונן, עם מפסק גפ" י, 5/8 " -11 חוט ארבור. עם נעילת טבעת אגוז וברגים סט, כך זה פוליזר יכול לעבוד עם כל 7/8" כדי 5/8" ללא הברגה גיבוב גלגל וגלגל שחיקה). (ג) 1 חתיכה של צלחת אקוודג 'תיאור המוצר הקצה האקולוגי הופך את ציר החוט החשמלי והפנאומטי שלך (5/8"-11) מטחנות זווית ומלטשים למערכת שולי פרופיל עוצמתית הטוחנת ומלטשת קוורץ בטון גרניט שיש. כל צורך מתאמי וחומרה כדי להפעיל כל חשמלי או פנאומטי מטחנות עם 2 אינץ או פחות צווארון גודל כלול. הקצה האקולוגי משתמש במ-10 סטנדרטי וללא סיביות נתב ארבור, אין צורך להחליף את הסיביות שלך במוצרים תואמים. את אקו-קצה נתב יהפוך ביותר סטנדרטי אבן מלטשי ומטחנות לתוך להפליא קל לשימוש ונייד גרניט ואבן נתבים.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים