.

.

מתקפל טאטאמי מזרן מבוגרים אחת כפול עבה חם כותנה צבוע מזרן עם רצועות תאום מלכת מלך גודל

מתקפל טאטאמי מזרן מבוגרים אחת כפול עבה חם כותנה צבוע מזרן עם רצועות תאום מלכת מלך גודל

ILS 932.17
סחורה
זמין.

לטפל בעמוד השדרה ולספק לך סביבת שינה טובה המזרן נוח, רך ולא מעוות בקלות, וניתן לקפל אותו לאחסון. חומר אקולוגי, מטפל בעמוד השדרה, אינו מספק לך שינה נוחה. מזרן זה יכול להיות מקופל בקלות עבור נסיעות או אחסון, מה שהופך אותו אידיאלי עבור דירות קטנות וחללים קטנים. חום וגמישות, מתאים את העקומה של גוף האדם. החלקה ללבוש עמיד, חדירות אוויר טובות, לא כדור, קליטה. השתמש כמזרן אורח, המר אותו לפוטון רצפה ללילות סרטים, או הוסף למזרן השלם שלך ככובע עליון. לטפל בעמוד השדרה ולספק לך סביבת שינה טובה. המזרן נוח, רך ולא מעוות בקלות, וניתן לקפל אותו לאחסון. חומר אקולוגי, מטפל בעמוד השדרה, אינו מספק לך שינה נוחה. מזרן זה יכול להיות מקופל בקלות עבור נסיעות או אחסון, מה שהופך אותו אידיאלי עבור דירות קטנות וחללים קטנים. חום וגמישות, מתאים את העקומה של גוף האדם. החלקה ללבוש עמיד, חדירות אוויר טובות, לא כדור, קליטה. השתמש כמזרן אורח, המר אותו לפוטון רצפה ללילות סרטים, או הוסף למזרן השלם שלך ככובע עליון. לטפל בעמוד השדרה ולספק לך סביבת שינה טובה.המזרן נוח, רך ולא מעוות בקלות, וניתן לקפל אותו לאחסון. חומר אקולוגי, מטפל בעמוד השדרה, אינו מספק לך שינה נוחה.מזרן זה יכול להיות מקופל בקלות עבור נסיעות או אחסון, מה שהופך אותו אידיאלי עבור דירות קטנות וחללים קטנים.חום וגמישות, מתאים את העקומה של גוף האדם. החלקה ללבוש עמיד, חדירות אוויר טובות, לא כדור, קליטה.השתמש כמזרן אורח, המר אותו לפוטון רצפה ללילות סרטים, או הוסף למזרן השלם שלך ככובע עליון.מפרט : שימוש עבור : טאטאמי, רצפה,מיטהיישום : בית,מלון, בחוץחבילה כולל : 1*יפני סגנון מטריסאם יש לך שאלות על המוצר, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.עם גדלים עבור תאומים, מלא, מלכה, ומיטות קינג.זה שמיכה כיסוי סט הוא מתאים לחדר שינה, חדר אורחים, בית ספר מעונות, מלון, החם ביותר מתנה עבור בני המשפחה שלך, חברים.

] על המוצר עד

ues for:
tatami,floor,bed
application:
home,hotel,outdoor
Package Include:
1*Japanese style mattress:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
with sizes for twin, full, queen, and king beds.:
This duvet cover set is suitable for bedroom, guest room, school dormitory, hotel, the warmest gift for your family members, friends. :

קונים גם בוחרים