.

.

ערכת טורבינת רוח 5 להב רוטור חיצוני מנוע זרם חילופין סט חלקי הרכבה לייצור חשמל 1200 וואט

ערכת טורבינת רוח 5 להב רוטור חיצוני מנוע זרם חילופין סט חלקי הרכבה לייצור חשמל 1200 וואט

ILS 2.33
סחורה
זמין.

אלה גנרטור חלקי עשויים סגסוגת פלדה ופלסטיק, עמיד לטמפרטורה גבוהה וקורוזיה, ועמיד ויסות זרם ומתח יעיל, קצב ניצול אנרגיית רוח גבוה וקצב ייצור חשמל מובטח. חיצוני הרוטור זרם חילופין מנוע, את מנוע מבנה עיצוב ביעילות מפחית את גרור פיתול. עיצוב 5 הלהבים והמראה בצורת פנס יכולים להפחית את צריכת האנרגיה של טורבינת הרוח. משמש בדרך כלל לטעינת סירות, טרסות, בקתות או בתים ניידים, או למערכות היברידיות של אנרגיה סולארית ורוח. מפרט : סוג פריט : טורבינת רוח חומר : סגסוגת פלדה + פלסטיק מהירות רוח מדורגת : 12 מ '/ש 'מהירות רוח התחלה : 2 מ' /ש 'מהירות רוח בטוחה : 45 מ' /ש ' קוטר גלגל רוח : בערך.9 מטר / 3 רגל מספר להבים : 5 יחידות רשימת חבילה : 1 ערכת כלי הידוק 5 להב 1 טורבינת רוח 1 מדריך למשתמש 1 גיליון קבוע 1 מפתח ברגים 1 בקר הערה : 1. כאשר הרכבת, אנא מקום את גנרטור, לא טיפה, לדפוק, או מגע, זה עלול לגרום נזק למוצר ולהשפיע על שימוש. בעת חיבור הבקר, הקפד לעקוב אחר תרשים החיווט בבקר לחוט, אחרת זה ישפיע על השימוש הרגיל במוצר, ובמקרים חמורים הוא ישרוף את המוצר. לאחר הרכבה, ראשון לאשר אם כל בורג הוא קבוע היטב לפני השימוש.

] על המוצר עד

Item Type:
Wind Turbine
Material:
Alloy steel + plastic
Rated Wind Speed:
12m/s
Starting Wind Speed:
2m/s
Safe Wind Speed:
45m/s
Wind Wheel Diameter:
Approx. 0.9meter / 3ft
Number of Blades:
5pcs
Package List:
1 x Fastening Tool Kit:
5 x Blade:
1 x Wind Turbine:
1 x User Manual:
1 x Fixed Sheet:
1 x Wrench:
1 x Controller:
Note:
1. When assembling, please place the generator, do not drop, knock, or touch, it may damage the product and affect the use.:
2. When connecting the controller, be sure to follow the wiring diagram on the controller to wire, otherwise it will affect the normal use of the product, and in severe cases, it will burn the product.:
3. After assembling, first confirm whether each screw is fixed well before using.:

קונים גם בוחרים