.

.

גיליונות נייר זכוכית גיליונות 100 על 915 ממ מלטש חגורות אלומיניום אוקסיד שוחקים מלטש חגורות 5 יחידות 120 חצץ

גיליונות נייר זכוכית גיליונות 100 על 915 ממ מלטש חגורות אלומיניום אוקסיד שוחקים מלטש חגורות 5 יחידות 120 חצץ

ILS 2.67
סחורה
זמין.

אם אתה לא מרוצה עם החבילה שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו באופן מיידי *מושלם לטיפול בכל מיני עבודות מוזרות ותיקונים קטנים מהסרת שפשופים ושפשופים על קירות ופנלים להחלקת עץ או עובש דורבנות על צעצועים או רהיטים, ליטוש מעקות. *מתאים לטחינה וליטוש, כגון נירוסטה, אל ברזליות מתכת, שחור מתכת צלחות ולהבים. *את שוחקים נייר הוא עשוי סיליקון קרביד ובוחר מצופה; יכול לשמש עבור רכב מלטש, עץ ריהוט גמר, עץ הפיכת גימור, ליטוש על מתכת. * קשיחות טובה אפקט ליטוש טוב.לפגוש שלך שונים שימוש, או שאתה יכול לחתוך אותו לכל גודל כמו שלך צריך. עבודה מושלמת מלטש כמובן צריך לפחות כמה כיתה של ניירות חול. זה נייר זכוכית מבחר כולל 12 סוגים של חצץ.כיסוי כל אתה צריך מפני אמנות ומלאכה, עץ עבודה, רכב, מתכת, ופלסטיק יישומים עבור מרוט וליטוש.תיאור : 5 יחידות 120 חצץ 100 על 915 מ מ חגורות מלטש חגורות מלטש שוחקות תחמוצת אלומיניום מפרט : חומר : אלומיניום חמצון : 120 ליטוש יישומים : ריהוט, חומרה, קישוט וכו'.גודל : 450 על 100 מ"מ /17.) (915 מ מ הוא את כל מעגל אורך) כמות : 5 יחידותתכונות : 1) אידיאלי לשימוש על עץ, מתכת ועור.2) עשוי עמיד אלומיניום תחמוצת.חומר, מוצק ובטוח.3) תומך בכל סוגי מכונת חגורה שוחקת ומכונת ליטוש מכונה מיוחדת וכו'.4) מתאים לטחינה וליטוש, כגון נירוסטה, אל ברזליות מתכת, שחור מתכת צלחות ולהב 5) מושלם עבור שחיקה וליטוש של סיבי, דיקט, לוח דקורטיבי, במבוק ומוצרי קש6) בשימוש נרחב במתכות, מכונות, בניית ספינות,תעשייה קלה, עור, עץ, חומרי בניין, טקסטיל ותעשיות אחרות.חבילה כללה : 5 יחידות על 120 # מלטש חגורותהודעה : 1. בבקשה לאפשר קצת שגיאה בשל מדידה ידנית. אנא ודא לא אכפת לך לפני שאתה הצעת. הצבע יכול להיות שונה כמו תצוגת ההבדל, בבקשה להבין.אם יש לך שאלות, אנו לספק את הסחורה עם ב 15-30 ימי עבודה, אנא פנה אלינו בזמן לשאלות כגון לא מקבל את הסחורה אנחנו נענה לך עם ב 24 שעות, מאודשביעות הרצון שלך גורם לנו את המשאלה האחרונה, אני מאחל לך קניות שמחה.

] על המוצר עד

Material:
Aluminum Oxide
Grit:
120
Polishing Applications:
furniture, hardware, decoration, etc.
Size:
(L*W) 450x100mm /17.72''x3.94''(appr.) (915mm is the whole circle length)
Quantity:
5pcs
Features:
1) Ideal for use on wood, metal and leather.:
2) Made of durable Aluminum Oxide.material, solid and safe.:
3) Supports all types of abrasive belt machine and special machine polishing machine etc.:
4) Suitable for grinding and polishing, such as stainless steel, non-ferrous metal, black metal plates and blades:
5) Perfect for grinding and polishing of particleboard, plywood, decorative board, bamboo and rattan products:
6) Widely used in metallurgy, machinery, shipbuilding, light industry,Leather, wood, building materials, textile and other industries.:
Package Included:
5pcs x 120# Sanding Belts:
Notice:
1. Please allow a bit error due to manual measurement. please make sure you do not mind before you bid.:
2. The color may have different as the difference display, pls understand.:
If you have any questions, We will deliver the goods with in 15-30 working days, please contact us in time for questions such as not receiving the goods we will reply you with in 24 hours, very:
Your satisfaction makes us the last wish, I wish you a happy shopping :

קונים גם בוחרים