.

.

ירח נחיתה לילה אור, אסטרונאוט הוביל לילה מנורת עבור חדר תפאורה, חג המולד יום הולדת מתנות לילדים וחלל החיצון אוהדי בני בנות גברים.

ירח נחיתה לילה אור, אסטרונאוט הוביל לילה מנורת עבור חדר תפאורה, חג המולד יום הולדת מתנות לילדים וחלל החיצון אוהדי בני בנות גברים.

ILS 3.00
סחורה
זמין.

אפקט חזותי יצירתי של 3 ד 'ואורות הלילה משמשים בטכנולוגיית לייזר לגילוף דפוסי 3 ד' מעולים על צלחת אקרילית הדפוס מבוסס על צילום הנחיתה של אפולו על הירח. אנחנו עושים את המנורה הזאת כדי לזכור את הנחיתה האנושית על הירח. זה חייב להרשים את הילדים והאורחים שלך. *שלט רחוק & חכם מגע * את 3 ד לילה אור מגיע עם שלט רחוק מגע שליטה כדי להתאים את 7 או 16 צבעים שונים כמו שאתה אוהב. עם השלט הרחוק, את כדורסל לילה אור יכול להיות קבוע סטטי או שיפוע צבע כדי לקשט את חדר ילדים, סלון, חדר שינה, משרד, וכו'. ניתן להפעיל את מנורת הלילה שלנו לילדים באמצעות סוללות 3-א. (לא כלולות) או כבל 5 וולט יו. בי המחובר למחשב או למתאם הביתי שלך(לא כלול), וזה מאוד קל ונוח. *ידידותי לסביבה ובטיחות * מנורת לד הנחיתה לירח צעצוע 3 לילדים עשויה מחומר ידידותי לסביבה מאושר בטוח, בטוח ולא מזיק לגוף האדם. את לילה אור מגיע עם רך, אחיד, ללא הבהוב אור, ביצוע זה בטוח לילדים שלך, להביא אותם נחמד שינה. זה הוא מאוד אנושי ומעשי ילדים לילה אורות לחדר שינה. זה הוביל לילה אור הוא מאוד מעשי ערך, כגון ילדים של שינה מנורת או מתנה לילדים קישוט. ילדים רוצים את זה מאוד כאשר הם מקבלים את זה כמתנת יום הולדת/מתנה לחג המולד ומתנת חג אחרת. אבל שים לב שזה בפועל דפוס 2 ד על צלחת אקריליק, מקור האור הוביל מראה השפעה 3 ד על הדפוס. צבע : ירח נחיתה תכונות עיקריות : * צבעים לשנות : את ילדים לילה אורות מגיע עם 7 צבעים או 16 צבעים : אדום, ירוק, כחול, צהוב, ציאן, סגול ולבן (יכול קבוע אחד צבע או 7 או 16 צבע הדרגתי שינוי) על ידי שלט רחוק או מגע שליטה. מצב מגע : אנא לחץ על כפתור המגע כדי לשנות צבע אחד, אם פעמים 8 עיתונות, הצבעים ישתנו באופן אוטומטי. להחזיק מתג למטה עבור 2 שניות כדי לכבות. - מרחוק בקרת מצב : הפונקציה החדשה של שלט רחוק עם הפעלה/כיבוי, איפוס, להעביר הבא / להעביר מראש להישאר אחת צבע כפתור,16 צבעים לשנות עם מצבים רבים כגון דימר, 4 פלאש מהירויות, רגיל/סדיר ומהיר/איטי 16 צבעים שינוי באופן אוטומטי. * אפקט חזון 3 : במיוחד בחושך או לצלם, החזון יהיה חזק. : הצריכה נמוכה : יהיה לא חם לאחר זמן רב עבודה, מקור אור להשתמש באיכות גבוהה הוביל, אור הוא רך ואחיד, לא מסנוור, ללא הבהוב, לא לפגוע בעיניים. *כדורסל לילה אור : בשימוש נרחב בסביבה שונים קישוטים, כמו אורות לבית, חדר שינה, ילד חדר, סלון, בר, חנות, בית קפה, מסעדה, מסיבה, מועדון ובכל מקום שתרצה.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים