.

.

נרתיק טלפוני, תואם מארז תואם ל- iPhone 11/XR Clip Belt Clip Clip, נרתיק חגורה נרתיק תואם ל- Samsung Galaxy Note10/S10/S20/S7Edge.

נרתיק טלפוני, תואם מארז תואם ל- iPhone 11/XR Clip Belt Clip Clip, נרתיק חגורה נרתיק תואם ל- Samsung Galaxy Note10/S10/S20/S7Edge.

ILS 15.66
סחורה
זמין.

נרתיק טלפוני הוא אביזר נוח ומעשי שמחזיק ומגן היטב על סמארטפון תוך שהוא מאפשר גישה נוחה ושימוש ללא ידיים עיצוב מסוגנן עם בטנה פנימית רכה מסייע בהגנה על הטלפון החדש שלך מפני שריטות. עם עור פרימיום ועל בטנה פנימית רכה, תן תואם למראה רענן לטלפון שלך ולהגן מאוד על הטלפון שלך מפני שריטה מאוד. עם קליפ חגורה ולולאת חגורה, קל לחגורה על החגורה ומחוצה לה. ידיים בחינם וכיסים נוחות לקחת איתך את הטלפון שלך. עיצוב מעשי עם 2 משבצות כרטיסים וחריצי אביזרים, למעט תואם להכניס את הטלפון שלך לנרתיק, אתה יכול גם לשים כמה כרטיסים כמו כרטיס אשראי עסקי, רישיון נהיגה, מזומנים או מפתחות בחריץ הכרטיס. נרתיק טלפוני הוא אביזר נוח ומעשי שמחזיק ומגן היטב על סמארטפון תוך שהוא מאפשר גישה נוחה ושימוש ללא ידיים. עיצוב מסוגנן עם בטנה פנימית רכה מסייע בהגנה על הטלפון החדש שלך מפני שריטות. עם עור פרימיום ועל בטנה פנימית רכה, תן תואם למראה רענן לטלפון שלך ולהגן מאוד על הטלפון שלך מפני שריטה מאוד. עם קליפ חגורה ולולאת חגורה, קל לחגורה על החגורה ומחוצה לה. ידיים בחינם וכיסים נוחות לקחת איתך את הטלפון שלך. עיצוב מעשי עם 2 משבצות כרטיסים וחריצי אביזרים, למעט תואם להכניס את הטלפון שלך לנרתיק, אתה יכול גם לשים כמה כרטיסים כמו כרטיס אשראי עסקי, רישיון נהיגה, מזומנים או מפתחות בחריץ הכרטיס. מחזיק ומגן על הטלפון 2. שומר על הטלפון נגיש בקלות 3. מספק התאמה מאובטחת על גוף המשתמש 4. מאפשר שימוש ללא ידיים בטלפון 5. מגן על הטלפון מפני נזק בגלל נפילות או השפעות6. מספק גישה נוחה ליציאות טלפון ולחצנים 7. שומר על הטלפון נקי וחף מלכלוך ופסולת 8. מספק אלטרנטיבה לנשיאת ארנק או תיק 9. מאפשר למשתמשים לענות במהירות על שיחות או הודעות מבלי לחפש את ה- Phone10. יכול לשמש כאביזר אופנה או הצהרת סגנון אישי. טלפון חכם גדול מאפסים . דש סגירה עצמית מגנטית מחזיק את הטלפון שלך באופן מאובטח. תואם לאייפון 11/xrcompatible עם סמסונג גלקסי הערה 10/s10/s20/s7edge/הערה 5/הערה 4/הערה 3/הערה 2/A41/J7 Prime/A41 תואם עם Huawei Mate20 Pro/Mate10/10pro/p20 pro/p9 plus/p10 פלוס/כבוד 7i/6plus/p30 lite/p20 lite 2018/p40 תואם עם xiaomi 8se/9se/8/redmi note6/note5/note3 תואם עם Lg G8 Thin Q, V30, V35 Thin Q V35, G7 Thin Q, G8 Thinq Compatible עם Sony XZ2, Xperia l1compated עם Google Pixel XL, Pixel 3 Acputibliation עם Motorola Moto G6, G4 Plus, G5 Plus, Moto Z, Moto G4 Compatible עם Nokia 1.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים