.

.

שער ניילון 3 אינץ ', גלגלית מסתובבת עם בלם 110 קילוגרם קפיץ שער טעון גלגל 4 אינץ

שער ניילון 3 אינץ ', גלגלית מסתובבת עם בלם 110 קילוגרם קפיץ שער טעון גלגל 4 אינץ

ILS 1.33
סחורה
זמין.

גלגל חובה כבד : הגלגל בעל יכולת עומס מקסימאלית של 110 קילוגרמים ויכול גם לעמוד בחשיפה ל- LS וממסים גלגלית כבדה : גלגל שער המתכת של ניילון הוא בעל יכולת עומס מקסימאלית של 220 קילוגרמים ויכול גם לעמוד בחשיפה ל- LS וממסים. תכנון טעון באביב מאפשר לשערים להיפתח ולסגור בחופשיות על ידי התאמת גובה אוטומטית על קרקע לא אחידה תוך ביטול שער השער. ממסרי איכות IGH : מודול הממסר מאמצ ממסרים באיכות גבוהה עם ממשק רגיל ועומס מקסימלי : AC 250 V/10 A, DC 30 V/10 A. תכונות פונקציה באמצעות בידוד SMT Opto Coupler, יש לו יכולת נהיגה חזקה וביצועים יציבים; זרם ההדק הוא 5m A. ניתן להפעיל מודלים על ידי קביעת רמות גבוהות או נמוכות דרך מגשר תיל. גלגל חובה כבד : הגלגל בעל יכולת עומס מקסימאלית של 110 קילוגרמים ויכול גם לעמוד בחשיפה ל- LS וממסים. גלגלית כבדה : גלגל שער המתכת של ניילון הוא בעל יכולת עומס מקסימאלית של 220 קילוגרמים ויכול גם לעמוד בחשיפה ל- LS וממסים. תכנון טעון באביב מאפשר לשערים להיפתח ולסגור בחופשיות על ידי התאמת גובה אוטומטית על קרקע לא אחידה תוך ביטול שער השער. ממסרי איכות IGH : מודול הממסר מאמצ ממסרים באיכות גבוהה עם ממשק רגיל ועומס מקסימלי : AC 250 V/10 A, DC 30 V/10 A. תכונות פונקציה באמצעות בידוד SMT Opto Coupler, יש לו יכולת נהיגה חזקה וביצועים יציבים; זרם ההדק הוא 5m A. ניתן להפעיל מודלים על ידי קביעת רמות גבוהות או נמוכות דרך מגשר תיל. גלגל חובה כבד : הגלגל בעל יכולת עומס מקסימאלית של 110 קילוגרמים ויכול גם לעמוד בחשיפה ל- LS וממסים . ספיגת זעזועים : קל לזוז ולהתגלגל, הפוך את שער הפתיחה והסגירה לקל . עשוי מחומר ניילון פרימיום ובניית מתכות, יציב ועמיד . צלחת הרכבה אוניברסאלית כבדה עם 4 חורים להקשרה בקלות לשערי עץ או לאורך מסילות אופקיות או אנכיות של שער חווה צינורי. מפרט : תכונות : עיצוב טעון באביב : אפשר לשערים להיפתח ולסגור בחופשיות על ידי התאמת גובה אוטומטית על האדמה לא אחידה תוך כדי ביטול שער SAG. גלגל חובה של שער : הגלגל בעל יכולת עומס מקסימאלית של 110 קילוגרמים ויכול גם לעמוד בחשיפה ל- LS ולממיסים. ספיגה של Shock : קל לעבור ולגלגל, הפוך את שער הפתיחה והסגירה לקל. תוצרת חומר ניילון פרימיום ובניית מתכת , יציב ועמיד. עם בלם, אתה יכול להחזיק את השער בכל מקום, בטוח ונוח לשימוש. : חומר : ניילון + משקל מתכת : כ- 1542 G/ 54.4ozcaster dia : 75 מ"מ/ 3 אינץ 'קיבולת : מקסימום 50 ק"ג/ 110 קילוגרם רשימת אריזה : 1 * גלגל שער : אנא אפשר שגיאה קלה עקב מדידה ידנית.

] על המוצר עד

Features:
Spring loaded design:
allow gates to open and close freely by automatically adjusting height on uneven ground while eliminating gate sag.
Heavy duty caster:
the wheel has a maximum load capacity of 110lbs and can also withstand exposure to ls and solvents.
Shock absorbtion:
easy to move and roll, make opening and closing gate easy.
Made of premium nylon material and metal construction, sturdy and durable.:
With a brake, you can hold the gate at anywhere, safe and convenient to use.:
Heavy duty universal mounting plate with 4 holes to easily attach to wooden gates or along horizontal or vertical rails of a tubular farm gate.:
Specification:
Material:
Nylon + Metal
Weight:
Approx.1542g/ 54.4oz
Caster Dia.:
75mm/ 3in
Load capacity:
Maximum 50kg/ 110lbs
Package List:
1 * Gate Wheel:
Note:
Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

קונים גם בוחרים