.

.

בור אש שולחן, 2021 שולחן שולחן משודרג אח אתנול נייד, אח נטול שולחן שולחן ביו אתנול אח מקורה בור אש חיצוני, סיר קערת

בור אש שולחן, 2021 שולחן שולחן משודרג אח אתנול נייד, אח נטול שולחן שולחן ביו אתנול אח מקורה בור אש חיצוני, סיר קערת

ILS 45.99
סחורה
זמין.

【אח השולחן ביו -אתנול】 האח שלנו בנוי היטב ומורכב מבסיס, מבער אתנול, כיסוי מטף מבער, וזכוכית מחוסמת הבסיס, המבער האתנול ומטף המבער עשויים מפלדת אל חלד, שהיא חזקה ועמידה ולא תחליד. והזכוכית המחוסמת עמידה יותר בפני לחץ, גם אם היא שבורה, לא קל לחתוך את היד שלך, כך שתוכל להשתמש בה בביטחון. 【עיצוב מעשי】 עיצוב פלדה קל יותר במשקל ועמיד, קטן יותר בגודל וקל להובלה. השימוש בזכוכית מאפשר לך ליהנות מלהבות הריקודים 360 מעלות מאחורי הזכוכית השקופה העמידה בטמפרטורה גבוהה, ואל תדאג להישרף על ידי הלהבות. למבער האלכוהול יש צמר סיבי זכוכית, המסייע לאלכוהול לשרוף באופן מלא יותר ומונע לשפוך אלכוהול. 【אין צליל בטוח ולא אפר, קל לניקוי. 【קל לשימוש】 כדי להרכיב אתכם רק צריך להכניס את מבער האתנול לבסיס, להתקין את זכוכית המגן על פי ההוראות, וכאשר השימוש בו, פשוט שפכו את האתנול למבער והציתו אותו והכניסו את הכבוי האש כשאתה מכבה את האש.4 ליטר נשפך מלא באתנול שנשרף במלואו, הלהבה יכולה להימשך 1. (זכרו : אל תוסיף אלכוהול באש הפתוחה). 【מגוון רחב של שימושים】 אח זה הוא יצירה דקורטיבית נהדרת שיוצרת אווירה חמה ונעימה. זה יכול להיות ממוקם לארוחות ערב רומנטיות לאור נרות, ארוחות מדורה בקיץ או טרסות חיצוניות. מפרט מוצר : שם : שולחן שולחן ביו -אתנול אח חומר : נירוסטה, צבע זכוכית מחוסמת : קיבולת שחורה : 0.4 L סוג דלק : 95% זמן שריפה ביו -אתנול : 100 דקות אריזה תוכן : 1 x מנטל היא יצירה דקורטיבית מסוגננת! אתה יכול להיות לבד ולצפות בלהבות הריקודים, הלהבות מהפנטות ויעזרו לך לשים את הלחץ של היום בצד; או שאתה יכול להיות עם המשפחה שלך ולשוחח סביב הלהבות, אין דרך טובה יותר לבלות עם משפחה וחברים. מתאים גם לחגים, חג ההודיה, חג המולד, יום האב, יום האם, ימי הולדת. - נירוסטה באיכות גבוהה וזכוכית מחוסמת. -עם רגליים לשולחן השולחן ללא שריטות-אח ביו-אתנול יוצר להבת ריקודים אמיתית ללא עשן, ללא צליל וללא ריח. - שני לוחות זכוכית מחוסמים שומרים על הרוח ומונעים גם כוויות. -ידידותי לסביבה וקל לניקוי באמצעות ביו-אתנול כדלק.-מבער הרכבה של בסיס נירוסטה יציב עם פיתול פיברגלס הוא עמיד ביותר. - זמן צריבה מורחב, יכול לשרוף במשך 1. - מתאים לבית, פטיו, מלון, בית קפה, אולם תערוכות, מסעדה.

] על המוצר עד

Name:Tabletop Bioethanol Fireplace:
Material:
Stainless steel, Tempered glass
Colour:
Black
Capacity:
0.4L
Fuel type:
95% Bioethanol
Burning time:
100min
Package Content:
1 x Mantelpiece:
1 x Ethanol burner:
1 x Fire fighting tool:
Our tabletop fireplace is a stylish decorative piece!:
You can be alone and watch the dancing flames, the flames are mesmerizing and will help you put the stress of the day aside;:
or you can be with your family and chat around the flames, there is no better way to spend time with family and friends.:
Also suitable for holidays, Thanksgiving, Christmas, Father's Day, Mother's Day, birthdays.:
Features.:
-- High quality stainless steel and tempered glass.:
-- With feet for scratch-free tabletop:
-- Bioethanol fireplace creates a real dancing flame with no smoke, no sound and no odor.:
-- Two tempered glass panels keep out the wind and also prevent burns.:
-- Environmentally friendly and easy to clean using bio-ethanol as fuel.:
-- Sturdy stainless steel base assembly burner with fiberglass wick is extremely durable.:
-- Extended burn time, can burn for 1.5 to 2 hours.:
-- Suitable for home, patio, hotel, cafe, exhibition hall, restaurant. :

קונים גם בוחרים