.

.

אפוי באהבה 90294 טורקיז פסים מודפס עוגת תיבת ולוח, 10 אינץ צבעוני חלון לטפל תיבת וכסף כרטיס עבור יום הולדת, חגיגות, מסיבות.

אפוי באהבה 90294 טורקיז פסים מודפס עוגת תיבת ולוח, 10 אינץ צבעוני חלון לטפל תיבת וכסף כרטיס עבור יום הולדת, חגיגות, מסיבות.

ILS 22.49
סחורה
זמין.

טורקיז מודגש פסים תיבת-תחבורה ולהציג שלך עוגות ופינוקים טעימים בסגנון עם זה 10 " צהבהב מודגש פסים חלון עוגת תיבה זה ססגוני כחול עוגת מחזיק הוא הבחירה המושלמת עבור אלה שרוצים להתאים את עוגת תיבת עם שלהם שנבחר נושא לימי הולדת, חגיגות, ולאפות מכירות. עוגת לוח & תיבת קומבו-זה פרימיום עוגת תיבת עוגת כרטיס סט הוא הדרך המושלמת ביעילות ובבטחה תחבורה שלך מיוחד תוצרת בית עוגות לימי הולדת, חגיגות ומסיבות. חבילה מכילה 1 איקס 10" כרטיס עוגה 1 איקס 10" תיבת עוגה. מודפס עוגת תיבה-את צבעוני כיכר עוגת תיבת הוא מושלם לשמירה על שלך טרי אפוי עוגות משלוח מפני נזק להצגת היצירות הטובות ביותר שלך במסיבת יום הולדת או חגיגה. עשוי חזק, מזון בטוח, קרטון תיבות עוגה אלה תגן ולהציג האופים שלך, אמצעי התיבה כ 10" איקס 10" איקס 5" וכולל לראות דרך חלון אצטט על החלק העליון והחזית. 3 ממ עוגת לוח-את עגול 10 אינץ עגול עוגת לוח, הידוע גם עוגת כרטיס, הוא מושלם עבור ספוג עוגות כולל עוגות שוקולד, וניל ספוגים, או תות עוגות וקינוחים. 3 מ מ עבה עוגת כרטיס הוא אידיאלי עבור מצית אופה כמו עוגות יום הולדת, את אטרקטיבי כסף רדיד הוא יד סיים וזוגות בצורה מושלמת עם כל מעוטר חגיגה לאפות. קל להרכיב-את מודפס עוגת תיבת ולוח חבילה מועבר שטוח לאחסון קל אבל הוא מאוד קל להרכיב משמעות אתה יהיה מוכן תחבורה שלך עוגת או עוגות בשניות. אפוי באהבה טורקיז פסים מודפס עוגת תיבת ולוח, 10 אינץ צבעוני חלון לטפל תיבת וכסף כרטיס עבור יום הולדת, חגיגות, מסיבות. 10 "תיבת ולוח צהבהב מודגש פסים תיבת-תחבורה ולהציג שלך עוגות ופינוקים טעימים בסגנון עם זה 10" צהבהב מודגש פסים חלון עוגת תיבה. זה ססגוני כחול עוגת מחזיק הוא הבחירה המושלמת עבור אלה שרוצים להתאים את עוגת תיבת עם שלהם שנבחר נושא לימי הולדת, חגיגות, ולאפות מכירות. עוגת לוח & תיבת קומבו-זה פרימיום עוגת תיבת עוגת כרטיס סט הוא הדרך המושלמת ביעילות ובבטחה תחבורה שלך מיוחד תוצרת בית עוגות לימי הולדת, חגיגות ומסיבות. חבילה מכילה 1 איקס 10" כרטיס עוגה 1 איקס 10" תיבת עוגה. מודפס עוגת תיבה-את צבעוני כיכר עוגת תיבת הוא מושלם לשמירה על שלך טרי אפוי עוגות משלוח מפני נזק להצגת היצירות הטובות ביותר שלך במסיבת יום הולדת או חגיגה. עשוי חזק, מזון בטוח, קרטון תיבות עוגה אלה תגן ולהציג האופים שלך, אמצעי התיבה כ 10" איקס 10" איקס 5" וכולל לראות דרך חלון אצטט על החלק העליון והחזית.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים