.

.

דונגאי ירקות קטיפה כרית, 29.5 ענק-יצירתי ירוק בצל בפלאש צעצועים, עבור עיצוב הבית מתנות.

דונגאי ירקות קטיפה כרית, 29.5 ענק-יצירתי ירוק בצל בפלאש צעצועים, עבור עיצוב הבית מתנות.

ILS 21.99
סחורה
זמין.

חומר : כרית הקטיפה של הבצל הירוק עשויה מקטיפה קצרה וכותנה עמ', עם מילוי מלא, עמידות בפני שחול, לא קל לעיוות, עמידות טובה ונוחה מאוד גודל : צעדי צעצוע הקטיפה על 29.5", גודל גדול, זה מאוד נוח ורך לחיבוק. הביצוע בסדר : את מעוצב להפליא קטיפה ירקות כרית יש חמוד וחמוד ביטוי, ואנשים יהיה כמו זה במבט חטוף. חשמלי רקמת תהליך, התהליך הוא עדין ואינו ליפול את חוט. עור ידידותי ועדין, לתת לאנשים לשים אותו למטה. רב תכליתי : כריות קטיפה מתאימות לכל הגילאים, לא רק צעצועי קטיפה לילדים, אלא גם פריטי עיצוב בית נהדרים, מושלמים לחדר שינה, סלון, משרד. כאשר אתה במצב רוח רע, אתה יכול ללחוץ על כרית הקטיפה. את חמוד ירוק בצל ברווז בפלאש צעצוע יכול לעזור לך להפחית לחץ בעבודה. מתנה הטובה ביותר : המתנה המושלמת לילדים, אוהבים, חברים ועוד. זה לא רק צעצוע קטיפה, זה כרית גוף שניתן להציב בכל מקום שתרצה, כגון על המיטה, על הספה, במכונית, על הכיסא, בחדר של הילד, ועוד. מפרט : חבילה : 1 יחידות*ירקות ירוק בצל קטיפה כרית גודל : 75 סנטימטר/29.5 סנטימטרים חומר : קצר קטיפה + עמ כותנה פונקציה : בית תפאורה קטיפה כרית,משתלת שינה ממולא כרית,ילדי חדר תפאורה כרית,סלון דקור ספה כרית ,שינה קישוטי כרית שימוש מיועד : חליפה עבור בית, ספה, חדר שינה, רכב, משרד, בית קפה, נהדר חג המולד קישוט, גם יכול במתנה לחברים שלך או משפחה. למדוד את גודל ביד, בבקשה לאפשר הבדל קטן. בשל הגדרות שונות של צג, את צבע של התמונה והאובייקט האמיתי הוא מעט חרג.

] על המוצר עד

Package:
1pcs*Vegetable Green Onion Plush Pillow:
Size:
75cm/29.5 inches
Material:
Short plush + PP cotton
Function:
Home decor plush pillow,Nursery bedroom stuffed pillow,Children room decor pillow,Living room decor sofa pillow ,Bedroom decorations pillow
Intended Use:
Suit for home, sofa, bedroom, car, office, coffee shop, great Christmas decoration, also can as a gift for your friends or family.
Notes:
1. Measure the size by hand, please allow slight difference.:
2. Due to the different settings of the monitor, the color of the photo and the real object is slightly deviated.:

קונים גם בוחרים