.

.

מהפך לרכב, מהפך כוח 300 וואט הוביל תצוגה טעינה מהירה גל סינוס שונה כפול לבית

מהפך לרכב, מהפך כוח 300 וואט הוביל תצוגה טעינה מהירה גל סינוס שונה כפול לבית

ILS 90.00
סחורה
זמין.

נרחב תואם : אינטליגנטי רכב מהפך מאמץ בינלאומי אוניברסלי שקע, מתאים לכל סוגים של שני פינים או שלושה פינים חשמל ביתי תקע מהיר טעינה : עם כפול מהיר טעינה יו אס בי ממשקים, רכב מהפך הוא מתאים לטעינה שונים דיגיטלי אלקטרוני ציוד. טעינה מהירה תחסוך לך עוד יותר זמן. המרת אנרגיה חשמלית בטוחה : המהפך יכול להמיר את זרם הזרם 12 וולט המאוחסן בסוללה לחשמל. זה מביא יותר נוחות לחיים שלך. מאוורר קירור אוטומטי : המהפך מגיע עם מאוורר קולינג. כאשר טמפרטורת ההפעלה של מהפך מגיע 45 אורך, את קירור מאוורר באופן אוטומטי מתחיל. תכליתי : שונה סינוס גל מהפך הוא מתאים עמיד עומס מכשירי חשמל, כגון : קרוואנים, יאכטה, מחשב, טלוויזיה, טלפון נייד טעינה, מצלמה דיגיטלית, מנורת ליבון, מצלמה, סיר אורז, קומקום חשמלי, קטן כוח כוח כלים, וכו'. נרחב תואם : אינטליגנטי רכב מהפך מאמץ בינלאומי אוניברסלי שקע, מתאים לכל סוגים של שני פינים או שלושה פינים חשמל ביתי תקע. מהיר טעינה : עם כפול מהיר טעינה יו אס בי ממשקים, רכב מהפך הוא מתאים לטעינה שונים דיגיטלי אלקטרוני ציוד. טעינה מהירה תחסוך לך עוד יותר זמן. המרת אנרגיה חשמלית בטוחה : המהפך יכול להמיר את זרם הזרם 12 וולט המאוחסן בסוללה לחשמל. זה מביא יותר נוחות לחיים שלך. מאוורר קירור אוטומטי : המהפך מגיע עם מאוורר קולינג. כאשר טמפרטורת ההפעלה של מהפך מגיע 45 אורך, את קירור מאוורר באופן אוטומטי מתחיל. תכליתי : שונה סינוס גל מהפך הוא מתאים עמיד עומס מכשירי חשמל, כגון : קרוואנים, יאכטה, מחשב, טלוויזיה, טלפון נייד טעינה, מצלמה דיגיטלית, מנורת ליבון, מצלמה, סיר אורז, קומקום חשמלי, קטן כוח כוח כלים, וכו'.מפרט : סוג פריט : הפוך כוחחומר : אבס משקל : כ.81 עוז תצוגה : מציג את רמת הסוללהמתח קלט : 12 וולט כפול יציאות : 5 וולט 2.5 יעילות המרה : יותר מ-90% פונקציית הגנה : עומס יתר, טמפרטורה יתר, מתח גבוה, מתח נמוך, חיבור הפוך, מעגל קצרתכונות : בקרת טמפרטורה חכמה, יכולה לשמש למכשירי חשמל פחות מ-300 וואט (למעט מכשירי עומס אינדוקטיביים ומוצרי מנוע)רשימת חבילה : 1 ממיר 1 מצית סיגריות 2 קליפ סוללה כבל 1 איקס מדריך הדרכההערה : 1. אנא נסה להשתמש שלנו סטנדרטי סוללה כבל, אחרת את כוח פלט יהיה לא להיות מספיק2. הפעל את המהפך; הפעל את המכונה לפני תחילת העומס. כיבוי : נתק את עומס לפני כיבוי 3. אסור לחבר את חשמל ליציאת הפלט, ואסור להפוך לחבר את הסוללה עם עומס.

] על המוצר עד

Item Type:
Power Inverter
Material:
ABS
Weight:
Approx. 505g/17.81oz
LED Display:
Displays the battery level
Input Voltage :
12VDC
Dual USB Ports:
5VDC 2.1A
No Load Current :
≤0.5A
Conversion Efficiency:
Greater than 90%
Protection Function:
Overload, over temperature, high voltage, low voltage, reverse connection, short circuit
Features:
Intelligent temperature control, can be used for electrical appliances less than 300W (except inductive load appliances and motor products)
Package List:
1 x Inverter:
1 x Cigarette Lighter:
2 x Battery Clip Cord:
1 x Instruction Manual:
Note:
1. Please try to use our standard battery cable, otherwise the power output will not be sufficient:
2. Start up the inverter; Start the machine before starting the load. Shutdown:
disconnect the load before shutdown
3. It is forbidden to connect the mains power to the output port, and it is forbidden to reverse connect the battery with load.:

קונים גם בוחרים