.

.

רך נשי רגל דגם סיליקון, מציאותי מגע ומלאכותי קמטים, עור ברור מרקם 1:1 חיים גודל ילדה בובת רגליים עבור נייל עיסוק תכשיטי תצוגה,זוג

רך נשי רגל דגם סיליקון, מציאותי מגע ומלאכותי קמטים, עור ברור מרקם 1:1 חיים גודל ילדה בובת רגליים עבור נייל עיסוק תכשיטי תצוגה,זוג

ILS 261.99
סחורה
זמין.

דגם כף רגל מציאותי : גם החזון וגם המגע יוערכו על ידי אנשי מקצוע הדגם האמיתי הפוך, המרקם נראה בבירור והמגע דומה לעור, כולל בהונות וקרסוליים, ומוצג כמתן לך תחושה אמיתית. אין ריח מוזר, טבעי דם צבע מעבר, ומציאותי ציפורניים. חומרים באיכות גבוהה : את מאוד מציאותי סיליקון דגם רגליים עשויים באיכות גבוהה שאינו רעיל רך סיליקון רך חומר (עור וירטואלי), אשר משחזר את מרקם אמיתי, חזון חי, גמישות גבוהה ורך מגע. * באופן מלא רך סיליקון : כל שימוש נוזל פלטינה סיליקון, לא מובנה עצמות על כל רגל. את כל בלעדי, קרסול ובוהן הם רך, מציאותי למגע, ויכול להיות כפוף אבל לא קבוע ביציבה. * קל לניקוי : אם הפריטים מלוכלכים, שטפו אותם עם חומר ניקוי או ג ' ל רחצה, ולאחר מכן שטפו במים; לאחר שהפריטים יבשים, מרחו מעט אבקת טלק באופן שווה על פני העור כדי לטפל בפריטים ולייצר מגע טוב. * שימוש מרובה סצנות : מלא-גודל סיליקון רגל תבניות הם העדיפו להצגה או ירי תכשיטים, גרביים, צמידי קרסול, נייל אמנות והנעלה מציג, וכו'., או כאוסף לאספני אמנות ופטישים רגליים. שלנו סיליקון דגם רגליים עשויים למבוגרים נקבה רגליים של אותו גודל. זה נראה מאוד מציאותי והמרקם נראה בבירור. עשוי מחומר פוליאתילן, עם גמישות גבוהה, חוזק גבוה וגמישות גבוהה. בטוח, ידידותי לסביבה, עם צבעוניות מעולה ותחושה רכה. 3ד קעקועים לעשות רגליים יפות, ניתן לעשות שימוש חוזר, קל לשימוש, ופשוט לתפעול. בהונות יכול להיות כפוף. זה יכול לשמש קעקוע בפועל, נייל עיסוק, רגל כיסוי, צמיד, הנעלה, תכשיטים, שעון, טבעת אחרים חנות הקמעונאי מציג, כמו גם ליל כל הקדושים אבזרי או רגל פטיש יצירות אמנות.מפרט : שם : נקבה רגליים דגםחומר : נוזל סיליקון, ידידותי לסביבה ולא רעילצבע : עור טוןתהליך : מציאותי מודלרגל אורך : 22.9 אינץעבור רגל רוחב : 8 סנטימטר/3.2 אינץחבילה : יחיד/1 זוגות סיליקון בגודל טבעי דגם (לא כולל תכשיטים)טיפים : 1. הימנע מללבוש אביזרים כהים או דהויים בקלות, או הרכיב אותם יחד עם מגזינים וחומרי דיו אחרים, אחרת הם יהיו מזוהמים וקשים לניקוי. בגלל זה הוא בעבודת יד מוצר, ייתכן שיש בועות זעירות, אשר הם בטווח הנורמלי; מדידה ידנית יהיה חיוך סטייה, אני מקווה שאתה יכול להבין. אם יש לך שאלות בתהליך של רכישת הסחורה, אנא פנה אלינו בזמן, ואנו נותנים לך תשובה מספקת.

] על המוצר עד

Name:
Female feet model
Material:
Liquid silicone, environmentally friendly and non-toxic TPE
Color:
Skin tone
Process:
Realistic model
Foot length:
22.5 cm/ 8.9 inch
Forefoot width:
8 cm/3.2 inch
Package:
Single/1 Pair x Silicone Life-Size Model (not include jewelry):
Tips:
1. Avoid wearing dark or easily faded accessories, or put them together with magazines and other ink materials, otherwise they will be contaminated and difficult to clean.:
2. Because it is a handmade product, there may be tiny bubbles, which are within the normal range; manual measurement will have a smile deviation, I hope you can understand.:
3. If you have any questions in the process of purchasing the goods, please contact us in time, and we will give you a satisfactory answer. :

קונים גם בוחרים