.

.

24 יחידות לב לחץ על ציפורניים קצר כיכר צרפתית טיפ מזויף ציפורניים רומנטי לב צורת עיצוב האהבה יום שווא ציפורניים

24 יחידות לב לחץ על ציפורניים קצר כיכר צרפתית טיפ מזויף ציפורניים רומנטי לב צורת עיצוב האהבה יום שווא ציפורניים

ILS 69.60
סחורה
זמין.

חבילה : אתה תקבל 24 חתיכות קצר כיכר ארון האהבה יום לחץ על ציפורניים ב 12 גדלים,1 חתיכה מיני פצירה, 24 חתיכות נייל כפול-צד מדבקות, 1 חתיכה אלכוהול כרית,1 חתיכה עץ מקל להסרת ציפורניים טיפים דבק ג ' לי אינו עמיד כמו דבק נוזלי, אך הוא הופך ציפורניים מזויפות לשימוש חוזר. אנא השתמש מתאים דבק על פי סצנות שונות. האהבה עיצוב : זה לב מזויף נייל תכונות קלאסי האהבה יום אלמנט אהבת לב עיצוב כדי להפוך את הציפורניים שלך נראה יותר אצילי ולהביע שלך אהבה עבור האהבה. קל לשימוש : לאחר זמירה וניקוי שלך טבעי ציפורניים, לבחור את הגדלים הנכונים של שלנו באיכות גבוהה ציפורניים ולהחיל שלנו נייל דבק קלטת על, ואז לחץ על הציפורניים שלך עבור 10 שניות. עכשיו יש לך ציפורניים חדשות ויפות!. מתנה נפלאה : מתאים לטכנאי ציפורניים מקצועי סלון עיצובי אמנות ציפורניים, חובב אמנות ציפורניים עשה זאת בעצמך בבית. לאשתך, חברה, אמא או אחיות ובהחלט להתאים אירועים שונים כגון מסיבות, חתונות, קוספליי ,נשף, היכרויות, תלבושות כדור. מתנת רעיון עבור ליל כל הקדושים ,חג המולד, חג האהבה, אמא של יום אחרים פסטיבל. עוזר : אם יש לך שאלות על חג האהבה לחץ על ציפורניים, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נגיב לך בהקדם האפשרי ולעשות כמיטב יכולתנו כדי לפתור בעיות שלך. האהבה יום לחץ על ציפורניים רומנטי לב שווא ציפורניים עם דבק עיצוב לנשים מניקור לקשט ערכת מפרט : סוג פריט : האהבה לחץ על ציפורניים קצר כיכר מזויף ציפורניים צבע : כתמונה מראה דפוס : כתמונה מראה כמות : 24 יחידות האהבה ציפורניים עם לב עיצובים תכונות : 1. כיכר עיתונות על ציפורניים הם קל לשימוש, זה לוקח רק כמה דקות כדי להשלים מניקור. מלא כיסוי צרפתית מזויף ציפורניים עשוי טוב באיכות חומר, לא לפגוע בבריאות שלך. אקריליק ציפורניים יכול בקלות לקצץ קובץ בכל אורך וצורה שאתה אוהב. חמוד ציפורני שווא חבילה כולל משלוח ג ' לי מסטיק. להסיר את משטח קרטין על ידי בעדינות שחיקה את ציפורניים פרוסות עם לשפשף, לשטוף ולשמור את ציפורניים נקי ויבש. בחר את הגודל הנכון של הציפורניים ולקחת את הכמות הנכונה של סרט דבק על החלק הפנימי של צלחת הציפורן שנבחרה. צרף פרוסה מן השורש של הציפורן אל החלק הקדמי של הציפורן, להחזיק את הציפורן במשך 8 שניות, מקל אותו בחוזקה. לטבול שלך יד במים חמים ולהשתמש עץ מקל כדי לקחת אותו מהצד או פשוט להשתמש ביד שלך כדי לקלף אותו. להסיר את דבק קלטת מדבקת ולשמור את מזויף נייל טיפ לשימוש בפעם הבאה.

] על המוצר עד

Item Type:
Valentines Press on Nails Short Square Fake Nails
Color:
As the picture shows
Pattern:
As the picture shows
Quantity:
24 pcs Valentines nails with heart designs
Features:
1. Square press on nails are easy to use, it only takes a few minutes to complete a manicure.:
2. Full cover french fake nails made of good quality material, not harm your health.:
3. Acrylic nails can easily trim and file in any length and shape you like.:
4. Cute false nails package includes free jelly gum.:
How to Use:
1. Remove the surface keratin by gently grinding the nails slices with a scrub, rinse and keep the nails clean and dry.:
2. Select the right size of the nails and take the right amount of adhesive tape on the inside of the selected nail plate.:
3. Attach a slice from the root of the nail to the front of the nail, hold down the nail for 8 seconds, stick it tightly.:
How to remove:
1. Immerse your hand in warm water & use a wooden stick to take it off from the side or just use your hand to peel it off.:
2. Remove the adhesive tape sticker and keep the fake nail tip for next time use.:
3. Enjoy your unique and perfect manicure.:
Note:
1. Please do not leave the acrylic nails in water for a long time, it will make the nails fall off easily.:
2. Keep away from water for 1 hour after applying fake nails.:
3. You can use other accessories to adhere to the fake nails to create your favorite style.:
4. Please avoid long exposure to hot water and soap for longer lasting. :

קונים גם בוחרים