.

.

גדול קיבולת חיתול נושא כלים ארגונית חיתול אחסון סל מגבונים תיק מתקפל חיתול מחזיק עבור חיצוני רכב נסיעות פיקניק

גדול קיבולת חיתול נושא כלים ארגונית חיתול אחסון סל מגבונים תיק מתקפל חיתול מחזיק עבור חיצוני רכב נסיעות פיקניק

ILS 201.00
סחורה
זמין.

גודל של שלנו חיתול אחסון תיק הוא 38*26 * 18 סנטימטר, עם רב כיס עיצוב, קיבולת גדולה, מספיק לאחסון תינוק יסודות *נייד * זה תינוק חיתול תיבת יש ארוך ידית עיצוב, אשר הוא קל לנשיאה. מאוד נוח לשימוש כאשר יוצא. *מתקפל*סל אחסון חיתולים לתינוק שלנו מתקפל, וניתן להוציא או להניח את התוספת הניתנת להסרה בקלות, מה שיכול לחסוך מקום. תיק החיתולים שלנו יכול לשמש לא רק לאחסון של חיתולי תינוקות, אלא גם יכול לשמש כאחסון לצעצועים, אחסון לשולחנות, אחסון לצרכים יומיומיים וכו'. זה יוניסקס אופנה תינוק מוצר אחסון סל הוא מושלם עבור כל חדש אמא או הורה לעתיד יילוד מקלחת. מפרט : שם מוצר : חיתול נושא כליםחומר : הרגיש בדגודל : 38*26*18 סמצבע : אפור + ורודסצנה יישומית : חיצוני נסיעות פיקניקתכונות : כי גדול קיבולת! את גודל של שלנו חיתול אחסון תיק הוא 38*26*18 סנטימטר, עם רב כיס עיצוב, קיבולת גדולה, מספיק לאחסון תינוק יסודות.*נייד * זה תינוק חיתול תיבת יש ארוך ידית עיצוב, אשר הוא קל לנשיאה. מאוד נוח לשימוש כאשר יוצא * מתקפל*שלנו תינוק חיתול אחסון סל הוא מתקפל, ואת להסרה הכנס יכול להיות בקלות להוציא או לשים בצד, אשר יכול לחסוך מקום * רב תכליתי * שלנו חיתול תיק יכול לא רק לשמש לאחסון של תינוק חיתולים, אבל גם יכול לשמש כאחסון עבור צעצועים, אחסון עבור שולחנות, אחסון לצרכי היומיום, וכו'.זה יוניסקס אופנה תינוק מוצר אחסון סל הוא מושלם עבור כל חדש אמא או הורה לעתיד יילוד מקלחת.חבילה כולל : 1 * תינוק חיתול נושא כלים הערות : 1,1 אינץ =2.54 סמ2,בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט. 3, בבקשה לאפשר קל ממד הבדל בשל מדידה ידנית שונה. תודה לך על ההבנה.אוקספורד בד בנטו תיבת מארגן שקית אוכל מזון אחסון שקיות.

] על המוצר עד

Product Name:
Diaper Caddy
Material:
Felt Cloth
Size:
38*26*18cm
Color:
Gray + Pink
Applicable Scene:
Outdoor Travel Picnic
Features:
【Large Capacity】The size of our diaper storage bag is 38*26*18cm, with a multi-pocket design, large capacity, enough to store baby essentials.:
【Portable】This baby diaper box has a long handle design, which is easy to carry. Very convenient to use when going out:
【Foldable】Our baby diaper storage basket is foldable, and the detachable insert can be easily taken out or put away, which can save space:
【Multi-purpose】Our diaper bag can not only be used for storage of baby diapers, but also can be used as storage for toys, storage for desks, storage for daily necessities, etc.:
【Newborn Gift】This unisex fashion baby product storage basket is perfect for any new mother or expectant parent at a newborn shower.:
Package Include:
1* Baby Diaper Caddy:
Notes:
1,1 inch =2.54cm:
2,Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. :
3,Please allow slight dimension difference due to different manual measurement. Thank you for your understanding.:
Oxford Cloth Bento Box Organizer Lunch Bag Tote Food Storage Bags :

קונים גם בוחרים