.

.

קטעי תמונות חמודים של Aflhyjk, קטעי הערה, קטעי הודעות, קישוטים, קטעי כרטיסי ביקור בשולחן העבודה, קישוטים לשולחן העבודה

קטעי תמונות חמודים של Aflhyjk, קטעי הערה, קטעי הודעות, קישוטים, קטעי כרטיסי ביקור בשולחן העבודה, קישוטים לשולחן העבודה

ILS 0.67
סחורה
זמין.

עיצוב יצירתי, הוסף צבע שונה לחיים מחזיק כרטיסי ביקור מעניין שהוצג כאן. עיצוב מודע מביא חוויה טובה יותר לחייכם. בין אם מדובר בכרטיס פתק דביק או תמונה, ניתן לשלוט עליו. הבסיס שטוח ויציב, הוא יכול לעמוד על שולחן העבודה, וזה גם נוף טוב. עיצוב יצירתי, הוסף צבע שונה לחיים. מעניין מחזיק כרטיסי ביקור המוצג כאן. עיצוב ממצה מביא חוויה טובה יותר לחייכם. בין אם זה כרטיס פתק דביק או תמונה, ניתן לשלוט עליו. הבסיס שטוח ויציב, זה יכול לעמוד על שולחן העבודה, וזה גם נוף טוב. מפרט : צבע : כמו בתמונה חומר : תכולת שרף אריזה : 8 מחשבים (למעט מוצרי הדגמת תמונות) רק את תוכן החבילה לעיל, למעט מוצרים אחרים. לגרום לצבע הפריט בתמונה להיות שונה במקצת מהפריט בפועל. ישנן כמה שגיאות. אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ כתוצאה ממדידות מחשבים שונים מציגים צבעים שונים, המוצר בפועל עשוי להיות בעל צבע שונה במקצת מהתמונה שלמעלה.

] על המוצר עד

Color:
as pictured
Material:
resin
Package Contents:
8 PCS (excluding picture demo products):
Only the above package contents, excluding other products.:
Note:
Different lighting and display may cause the color of the item in the picture to be slightly different from the actual item. There are some errors.
Please allow an error of 1-3 cm due to measurement:
Since different computers display different colors, the actual product may have a slightly different color than the picture above :

קונים גם בוחרים