.

.

רב-פונקציה מיני מזלט עם כפול 4 קארט מצלמה שלט רחוק צעצועי מתנות עבור בני בנות עם אחיזת גובה בלי ראש מצב אחד-מפתח

רב-פונקציה מיני מזלט עם כפול 4 קארט מצלמה שלט רחוק צעצועי מתנות עבור בני בנות עם אחיזת גובה בלי ראש מצב אחד-מפתח

ILS 39.99
סחורה
זמין.

*עם מתקפל זרועות, גודל קטן, קל לנשיאהעם אחיזת גובה מצב פונקצית מספק טיסה יציבה.יכול להיות מחובר אפליקציה, מערכת לצלם תמונות, וידאו, בזמן אמת שידור דרך טלפון מצלמה תמונה. * יש יש 2 מצלמות יכול להיות לבחור.עם מצלמה בזווית רחבה של 4 קראט, תן תמונות ווידאו רחבות. צייר דרך טיסה על המסך, ואת הזמזום היה לנהל טיסה אוטונומית לאורך הדרך המיועדת.בלי ראש מצב, אין צורך להתאים את המיקום של מטוסים לפני הטיסה.4 ג ' יגה הרץ שאומצה למניעת הפרעות.4 ערוץ אשר יכול לעשות לעלות, לרדת, קדימה, אחורה, שמאל צידה לטוס, ימין צידה לטוס ומתגלגל 360 תמים. יש יותר יציב עף ולהיות קל control.It יש 3-רמת טיסה מהירות כדי מתג שיכול לעשות יותר כיף עם את עף. פונקציה : למעלה / למטה, קדימה / אחורה, פונה שמאלה/ימינה, צידה, 3-רמת טיסה מהירות, הוביל אור, בלי ראש מצב, אחיזת גובה מצב, מסלול טיסה, מצלמה/וידאו. שירות : שביעות הרצון שלך היא העדיפות הראשונה שלנו.אנו עושים כל מאמץ כדי לספק ללקוחות שירות.אם כל שאלות, אל תהסס לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לענות על החששות שלך. *עם מתקפל זרועות, גודל קטן, קל לנשיאה.עם אחיזת גובה מצב פונקצית מספק טיסה יציבה.יכול להיות מחובר אפליקציה, מערכת לצלם תמונות, וידאו, בזמן אמת שידור דרך טלפון מצלמה תמונה. * יש יש 2 מצלמות יכול להיות לבחור.עם מצלמה בזווית רחבה של 4 קראט, תן תמונות ווידאו רחבות. צייר דרך טיסה על המסך, ואת הזמזום היה לנהל טיסה אוטונומית לאורך הדרך המיועדת.בלי ראש מצב, אין צורך להתאים את המיקום של מטוסים לפני הטיסה.4 ג ' יגה הרץ שאומצה למניעת הפרעות.4 ערוץ אשר יכול לעשות לעלות, לרדת, קדימה, אחורה, שמאל צידה לטוס, ימין צידה לטוס ומתגלגל 360 תמים. יש יותר יציב עף ולהיות קל control.It יש 3-רמת טיסה מהירות כדי מתג שיכול לעשות יותר כיף עם את עף. פונקציה : למעלה / למטה, קדימה / אחורה, פונה שמאלה/ימינה, צידה, 3-רמת טיסה מהירות, הוביל אור, בלי ראש מצב, אחיזת גובה מצב, מסלול טיסה, מצלמה/וידאו. שירות : שביעות הרצון שלך היא העדיפות הראשונה שלנו.אנו עושים כל מאמץ כדי לספק ללקוחות שירות.אם כל שאלות, אל תהסס לפנות לצוות שירות לקוחות שלנו, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לענות על החששות שלך. מפרט : כמות : 1מחשב. חומר : פלסטיק/מתכת / רכיבים אלקטרוניים.4 גרם פרמטרים עדשה : עדשה קדמית כפולה 4 קראט. * ערוצים : 4 אינץ.

] על המוצר עד

❤️ Quantity:
1pc.
❤️ Material:
Plastic/Metal/ Electronic components.
❤️ Color:
Black.
❤️ Frequency:
2.4G.
❤️ Lens parameters:
Dual 4K front lens.
❤️ Channels:
4CH.
❤️ Suitable age:
14+.
❤️ Body Battery:
3.7V 600mAh lipo.
❤️ Motor Model:
716 Coreless motor.
❤️ Charging time:
60 mins.
❤️ Flying time(Single battery):
10-12 mins.
❤️ R/C Distance:
80 meters.
❤️ Image Transmission Distance:
40-60 meters.
❤️ Image transmission signal:
WiFi.
❤️ Charging mode:
USB charging cable.
❤️ R/C Mode:
Left hand throttle.
❤️ Speed gear:
Fast/Medium/Slow.
❤️ Lens Angle:
Adjustment,90-180 degrees.
❤️ Remote battery:
3xAAA Battery (NOT Included).
❤️ Product Folded size:
8x5.5x4cm(3.3x2.2x1.6in).
❤️ Product Unfolded size:
22x14x4cm(8.5x5.5x1.6in)(with retainer).
❤️ Packing size:
18.5x15x8cm(7.3x6x3.2in).
❤️ Product net weight:
0.2kg/0.44lb.
❤️ Product gross weight:
0.316kg/0.7lb.
❤️Feature:
❤️ With foldable arms, small size, easy to carry.Dual camera switch.With altitude hold mode function provides stable flight.With wifi function can be connected APP, APK system to take pictures, video, real-time transmission through the phone camera image. :
❤️ Function:
Up/down, Forward/backward, Turn left/right, Sideward flight, 3-level flight speed, LED Light, Headless Mode, Altitude Hold Mode, WiFi FPV, Trajectory Flight, Camera/Video.
❤️Package Contents:
❤️ 1xDrone. :
❤️ 1xRemote control. :
❤️ 2xInstructions. :
❤️ 4xProtective rings. :
❤️ 4xSpare blades. :
❤️ 1xUSB cable. :
❤️ 1xScrewdriver. :
❤️ 1xStorage bag. :
❤️ 1xBattery :

קונים גם בוחרים