.

.

אקדח אגוזי מסמרת פנאומטי, אקדח מגניב אוויר עם מנדלים מהיר, תור חיובי ושלילי תורם עצמיות

אקדח אגוזי מסמרת פנאומטי, אקדח מגניב אוויר עם מנדלים מהיר, תור חיובי ושלילי תורם עצמיות

ILS 1.00
סחורה
זמין.

Riveter באיכות גבוהה】 כלי אקדח אגוז משיכה זה משתמש ברוטור הפנאומטי המקורי לדיוק גבוה יותר התנועה של דיוק המכונה היא מפלדה נבחרה בדרגה גבוהה. הציר, ההילוך והנושא מתאימים במדויק כי הסיבוב חלק ויציב, ובעל חיי שירות ארוכים. 【קל להפעלה】 הכלי של אגוז המסמרת קל להפעלה. שימוש במריסת האוויר כדי ליישר את האום ולהרים את מקש ההדק F, ואז משוך את בורג ההדק כדי להסתובב פנימה ולמשוך את האום כדי לעוות שטוח. הרמת מקש R ואז הבורג יוצא מהאגוז, כך שניתן יהיה להשלים פעולה אחת. 【ידית נוחה】 עיצוב ארגונומי, אחיזה נוחה, קל לתפעול. קשיות טובה, עמידות בפני בלאי חזק כוח משיכה גדול. 【החלף במהירות את ראש האקדח】 עיצוב נעילה עצמית, החלפה מהירה של ראש האקדח. 【הערה】 מוצר זה כולל דגמים שונים והוא מתאים לסוגים שונים של חוטים. אנא שימו לב אם המוצרים שלכם עונים על הצרכים שלכם בעת הרכישה. אנא קח את האמיתי כסטנדרט. Riveter באיכות גבוהה】 כלי אקדח אגוז משיכה זה משתמש ברוטור הפנאומטי המקורי לדיוק גבוה יותר. התנועה של דיוק המכונה היא מפלדה נבחרה בדרגה גבוהה. הציר, ההילוך והנושא מתאימים במדויק כי הסיבוב חלק ויציב, ובעל חיי שירות ארוכים. 【קל להפעלה】 הכלי של אגוז המסמרת קל להפעלה. שימוש במריסת האוויר כדי ליישר את האום ולהרים את מקש ההדק F, ואז משוך את בורג ההדק כדי להסתובב פנימה ולמשוך את האום כדי לעוות שטוח. הרמת מקש R ואז הבורג יוצא מהאגוז, כך שניתן יהיה להשלים פעולה אחת. 【ידית נוחה】 עיצוב ארגונומי, אחיזה נוחה, קל לתפעול. קשיות טובה, עמידות בפני בלאי חזק כוח משיכה גדול. 【החלף במהירות את ראש האקדח】 עיצוב נעילה עצמית, החלפה מהירה של ראש האקדח. 【הערה】 מוצר זה כולל דגמים שונים והוא מתאים לסוגים שונים של חוטים. אנא שימו לב אם המוצרים שלכם עונים על הצרכים שלכם בעת הרכישה. אנא קח את האמיתי כסטנדרט. תותחי מסמרת אוויר פנאומטיים, נמצאים בשימוש נרחב בתעשיות שונות של מוצרי נירוסטה, תעשיית מזגן, ייצור מזוודות, ענף התקנת סגסוגת אלומיניום, דלת פלדה מפלסטיק וייצור חלונות והרכבת פס הרכבה לרכב, ומתאימים לכל מיני מתכת, צינור, צינור וייצור אחר. תכונות : אקדח מסמרת פנאומטי באיכות גבוהה, ביצועים יציבים ומעולים. תכנון נעילה עצמית, שינוי מהיר של ראש אקדח, פעולה קלה אקדח מסמרת אוויר שימושי יהפוך את הפרויקטים המרתקים לאותם בריזה ויחסוך את הידיים שלך מעייפות. מתאים לכל מיני צלחת מתכת, צינור ותעשיית ייצור אחרת מרתפת, טווח יישומים רחב.

] על המוצר עד

Product name:
automatic pull cap gun
Riveting capacity:
M3-M5 , M5-M6 , M6-M8 , M8-M10
Average air consumption:
70m/min
Motor speed:
600RPM
Package Contents:
Pneumatic Rivet Nut Setting Gun X1:
pull cap head:
Note:Mandrel is consumable.With the increase of product use frequency, the mandrel will wear, Please replace the mandrel regularly,Product can be used normally.:
To ensure your satisfaction, if you have any problems, please email your order number and we will provide effective customer support as soon as possible. :

קונים גם בוחרים