.

.

TXUKK 13 יחידות/מברשות איפור סט סט שלם אבקה גדולה פסלת פסלת צלליות איפור איפור ערכת SMUGHTER SMUGHTIGHTER GEARWAWER LUP BRUWS

TXUKK 13 יחידות/מברשות איפור סט סט שלם אבקה גדולה פסלת פסלת צלליות איפור איפור ערכת SMUGHTER SMUGHTIGHTER GEARWAWER LUP BRUWS

ILS 265.80
סחורה
זמין.

אבקה קלה למקלה עם צבע טבעי ואפילו עיבוד מברשות מהירות בצבע, ללא מוך, מרוממות ומציגות את אורח החיים שלך. זה קל לנשיאה, קל לשימוש וקל לנשיאה. השתמש בפנים כדי להחיל, למזג או לתאר מספר מדיומים. מתאים לשימוש מקצועי ושימוש ביתי. אבקה קלה למקלה עם צבע טבעי ואפילו עיבוד. מברשות מהירות בצבע, ללא מוך, מרוממות ומציגות את אורח החיים שלך. זה קל לנשיאה, קל לשימוש וקל לנשיאה. השתמש בפנים כדי להחיל, למזג או לתאר מספר מדיומים. מתאים לשימוש מקצועי ושימוש ביתי. אבקה קלה למקלה עם צבע טבעי ואפילו עיבוד. מברשות מהירות בצבע, ללא מוך, מרוממות ומציגות את אורח החיים שלך. זה קל לשאת, קל לשימוש וקל לנשיאה. השתמש על הפנים כדי למרוח, להתמזג או מתאר מספר מדיומים. מתאים לשימוש מקצועי ושימוש ביתי. מפרט : חומר מברשת : חומר שיער שיער סינטטי : חנות עץ כוללת : 13 מברשות איפור של PCS אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת. אם יש לך שאלות לגבי מוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת.

] על המוצר עד

Brush Material:
Synthetic Hair
Handle Material:
Wood
Package includes:
13 pcs Makeup Brushes :
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer. :

קונים גם בוחרים