.

.

XJJZS 16 יחידות מברשות איפור הגדרת צלליות אבקת בסיס צלליות מיזוג קווי מתאר מברשת רכה כלי יופי קוסמטיים

XJJZS 16 יחידות מברשות איפור הגדרת צלליות אבקת בסיס צלליות מיזוג קווי מתאר מברשת רכה כלי יופי קוסמטיים

ILS 48.50
סחורה
זמין.

נזק סיבי סיבים מלאכותי רך ויפה לעור ידית עץ וצינור אלומיניום, מברשת קוסמטיקה עמידה. קל לניקוי, לא קל לשפוך שיער. מערך מברשות זה מכיל עיצוב אופנה עיצוב אופנה, שהוא מעשי ויכול לענות על הצרכים הבסיסיים שלך ביישום יומיומי. With Unique Shape של ידית מברשת, זה יהיה ביתר קלות לאחיזה ושליטה. נזק סיבי סיבים מלאכותי רך ויפה לעור. ידית עץ עץ וצינור אלומיניום, מברשת קוסמטיקה עמידה. קל לניקוי, לא קל לשפוך שיער. סט המברשות הזה מכיל מברשות עיצוב אופנתיות שונות, וזה מעשי ויכול לענות על הצרכים הבסיסיים שלך ליישום יומיומי. עם צורת הידית של מברשת, זה יהיה ביתר קלות לאחיזה ובקרה. מפרט : חומר מברשת : חומר שיער שיער סינטטי : אורך עץ : 15.5 סמ"ש : המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה משביעת רצון. צבע : אנא הזכיר כי אפקטים של תאורה נאותים, עקוב אחר הגדרות בהירות/ניגודיות וכו ', יכולות להיות כמה הבדלים קלים בטון הצבע של התמונה של האתר והפריט בפועל.

] על המוצר עד

Brush Material:
Synthetic Hair
Handle Material:
Wood
Length:
15.5~18.5cm
Quantity:
16PCS
Type:
Sets & Kits
Usage:
Cosmetic brushes
Package Include:
1set* makeup brush:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item

קונים גם בוחרים