.

.

36 מארז 4.7 עוז צנצנות רפש פלסטיק שקופות עם מכסים, 3 מרית, 2 עט ותוויות-מיכלים בעלי פרופיל נמוך למילוי חוזר / צנצנות לטובת

36 מארז 4.7 עוז צנצנות רפש פלסטיק שקופות עם מכסים, 3 מרית, 2 עט ותוויות-מיכלים בעלי פרופיל נמוך למילוי חוזר / צנצנות לטובת

ILS 22.99
סחורה
זמין.

החבילה מכילה : 36 מארז 47 עוז(140 מיליליטר) צנצנות פלסטיק שקופות עגולות עם מכסים מוברגים, מרית 3 נוספת, קיבולת עט 2 : 4.7 עוז(ניתן למלא במים 140 מיליליטר). צנצנות אלה עשויות מחיית מחמד בדרגת מזון גבוהה, ללא תשלום. אבל לא מדיח כלים בטוח. מרית לעשות את זה קל לוותר או לערבב שלך קרמים, קרמים, ניחוחות,וכו'. וסט של אטרקטיבי ועמיד למים תוויות כדי לעזור לך לזהות כל פריט אתה לשים ב. מושלם מכולות לאחסון תוצרת בית קוסמטיקה, קרמים, סוכר סקראבס, או מוצרי יופי אחרים. נהדר לארגון אספקת מלאכה כגון צבע, פיגמנט וחרוזים, או עבור מסיבת חתונה טובה. גם נרחב להשתמש במטבח אחסון עבור תבלינים או מוצרים יבשים.7 עוז צנצנות רפש פלסטיק שקופות עגולות עם מכסים מפרט : כמות : 36 צנצנת גודל : 2.16" אורך מרית : 5 אינץ'. צנצנות קיבולת : 4.7 עוז (140 מ ל) חומר : חיות מחמד צבע : נקה תכונה : 1.חינם & מזון בטוח.קל משקל וניתן למחזור.דליפת הוכחה ואטום. אנחנו גם מספקים את אוניית קצף לבחירתך לשימוש. תוחם הקצף המוסתר בתוך המכסה השחור יוצר אטימה אטומה כאשר המכסה מוברג היטב על המיכל. ואת שני קצף קווים לבוא יחד כדי להיות זוג בגלל ספיחה. כל החבילה מכילה 18 זוגות, אתה צריך להפריד ביניהם. יישום : צנצנות אלה להתאים באופן מושלם בתיק הנסיעות שלך, מאוחסן על מדף או מוצג. מושלם עבור מוצרי קידום מכירות פריט מחדש מכירה. מיכלים מדהימים לאחסון מוצרי קוסמטיקה תוצרת בית, קרמים, קרצוף סוכר או מוצרי יופי אחרים. נהדר לארגון אספקת מלאכה כגון צבע, פיגמנט וחרוזים, או עבור מסיבת חתונה טובה. גם נרחב להשתמש במטבח אחסון עבור תבלינים או מוצרים יבשים. הערה : לא מתאים לנוזל חם ומדגם. לא מדיח כלים בטוח כמו אלה צנצנות עשויים לחיות מחמד פלסטיק.

] על המוצר עד

Quantity:
36
Jar Size:
2.75” x2.16”
Spatula length:
5 inches.
Jars Capacity:
4.7oz(140ml)
Material:
PET
Color:
Clear
Feature:
1.BPA free & food safe.:
2.Lightweight and recyclable.:
3.Leak proof and airtight. We also provide the foam liner for you to choose to use. The foam liner concealed within the black lid creates an airtight seal when the lid is securely screwed onto the container. And the two foam lines come together to be a pair because of the adsorption. Whole package contains 18 pairs, you need to separate them. :
Application:
These jars fit perfectly in your travel tote handbag, stored on a shelf or displayed. Perfect for promotional goods and item re-sale. Amazing containers for storing homemade cosmetics, lotions, sugar scrubs, or other beauty products. Great for organizing craft supplies such as paint, pigment and beads, or for wedding party favors. Also widely use in kitchen storage for spices or dry goods.:
NOTE:
Not suitable for hot liquid and sample. Not dishwasher safe as these jars are made from PET Plastic.

קונים גם בוחרים