.

.

מראות רכובות על קיר אהמג הגדלה פי 3-מראות איפור מסתובבות דו צדדיות בגודל 6/8 אינץ', סיומת 12 אינץ', גימור כרום מלוטש, 8 אינץ

מראות רכובות על קיר אהמג הגדלה פי 3-מראות איפור מסתובבות דו צדדיות בגודל 6/8 אינץ', סיומת 12 אינץ', גימור כרום מלוטש, 8 אינץ

ILS 264.00
סחורה
זמין.

קיר רכוב מגדלת מראה-זה כפול-צד מראה מראה הוא על ידי הרבה יותר יעיל מאשר יושב ויישום! אתה יכול להאריך אותו ולראות את החלק האחורי של השיער שלך מספיק טוב כדי לבצע גזרות שיער משלך, או לתפוס את האור בצורה מושלמת על הפנים שלך בזמן שאתה עושה את האיפור שלך וזה יכול בקלות להיות מקופל משם לאחר שתסיים להשתמש בו. כל בחורה צריכה לקבל את זה בחדר האמבטיה שלה. עיצוב משטח מראה איפור-המראה ייחודי בעיצוב מעודן, יפה, דו צדדי, צד אחד תקין והצד השני מגדיל (פי 1 : 3), הוא מתאים מאוד לאיפור, מה שיכול לגרום לנו להסתכל בצורה ברורה יותר על הפנים שלנו.המראה ניתן לסובב מותאם בטווח של 360 מעלות. 360*מסתובב מראה עיצוב-אמבטיה קיר רכוב איפור מראה 180 מעלות על שתי זרועות ומסתובב כל 360 מעלות בתוך מסגרת. יכול מתקפל בחזרה על הקיר כאשר אינו בשימוש. אישי איפור מראות-כל מתכת בנייה עם שמן-שפשף ברונזה משטח. הברונזה המשופשפת בשמן עובדת עם העיצוב ונראית קלאסית יותר ממראות קיר אחרות. זה יפה ואלגנטי חתיכה שמוסיף מגע של כיתה כדי אמבטיה, חדר שינה, מלון וכו'. מגדלת מראה-מגיע עם תיקון ברגים להתקנה קלה. אלגנטי עיצוב איפור מראה, יהיה מתאים לקישוט, איפור, לובש אנשי קשר וגילוח באופן יוקרה מלונות, ספא ובית. להארכה קיר רכוב מראה אלגנטי עיצוב יש לאין שיעור משתנה מסתובב פונקציה, הוא מתקפל וגובה-מתכוונן. שלה מטלטלין זרוע וכרום גימור לעשות זה גם מעשי ונעים על העין.מפרט : - הגדלה : פי 3/פי 1 - חומר : פליז וכרום מלוטש גבוה-קוטר מראה : 8 אינץ '-הארכת זרוע : 12 אינץ ' - צבע : עתיקות תכונות : מראה איפור צד כפול : צד אחד הוא מראה סטנדרטית והצד השני הוא מראה מגדלת פי 3, אידיאלי לאיפור יומי של נשים וגילוח רבותיי.שמירת מקום להארכה מראה לאמבטיה : זה להארכה וכולל חלק 360-תואר מסתובב עיצוב כדי לוודא כל פרט של שלך שיער ואיפור הם במקום. כאשר אינו בשימוש, זה יכול להיות מקופל נגד קיר לחות נגד להארכה מראה אמבטיה : זה מראה יש אטרקטיבי כרום גימור שמגן מפני לחות ועיבוי והוא נועד להיות קיר רכובהערה : מגדלת צד : אתה צריך להתקרב ( על 1-3 אינץ') כדי לקבל תצוגה ברורה או את תמונה יהיה מטושטש כי זה פונקציות הוא מגדלת.הצד השני הוא הצד הרגיל, אתה יכול לראות את התמונה ברורה למרחק רגיל.

] על המוצר עד

- Magnification:
3x/1x
- Material:
Brass and high polished chrome
-Mirror Diameter:
8inch
-Arm Extension:
12inch
- Color:
Antique
FEATURES:
Double Side Makeup Mirror:
One side is a standard mirror and the other side is a 3 x magnifying mirror, ideal for ladies daily makeup and gentlemen shaving.:
SPACE-SAVING EXTENDABLE MIRROR FOR BATHROOM:
It's extendable and features a smooth 360-degree swivel design to make sure every detail of your hair and makeup are in place. When not in use, it can be folded against the wall :
MOISTURE AGAINST EXTENDABLE MIRROR BATHROOM:
This mirror has an attractive chrome finish that protects against moisture and condensation and is designed to be wall mounted:
NOTE:
Magnifying side:
You have to get close ( about 1-3in) to get a clear view or the image would be fuzzy cause it's functions is magnifying.
The other side is the normal side, you can see the image clear for normal distance. :

קונים גם בוחרים