.

.

Tatsen מראה קוסמטית מראה איפור מראה שולחן עבודה מתכת בסגנון אירופאי

Tatsen מראה קוסמטית מראה איפור מראה שולחן עבודה מתכת בסגנון אירופאי

ILS 1.33
סחורה
זמין.

איכות פרימיום : מראה האיפור מיוצרת מחומר ABS פרימיום עם מראה מושלם והתנגדות לשריטה שימוש רב כשגברים מתעלחים או אישה לובשת שפתון/עדשות מגע/אבקה או מציירת גבות. *מראה איפור מראה איפור זו היא משקל נייד נייד קל לניקוי נסיעות ידידותיות-. אנו מבטיחים שאתה אוהב את המראה הזו. *חומר : מתכת + כסף. * גודל : גודל מראה : 115 * 170 מ"מ הגודל הכולל : 140 * 210 מ"מ. *תכונות : מראה HD נשלפת חזקה ומוצקה. איכות פרימיום : מראה האיפור מיוצרת מחומר ABS פרימיום עם מראה מושלם והתנגדות לשריטה. שימוש רב כשגברים מתעלחים או אישה לובשת שפתון/עדשות מגע/אבקה או מציירת גבות. *מראה איפור מראה איפור זו היא משקל נייד נייד קל לניקוי נסיעות ידידותיות-. אנו מבטיחים שאתה אוהב את המראה הזו. *חומר : מתכת + כסף. * גודל : גודל מראה : 115 * 170 מ"מ הגודל הכולל : 140 * 210 מ"מ. *תכונות : מראה HD נשלפת חזקה ומוצקה. שלום ברוכים הבאים! ברוך הבא לחנות שלי! מראה שולחנית עומדת בחינם : בין אם השימוש בו על השידה בחדר האמבטיה או שולחן ההבלים שלך בחדר ההלבשה או בחדר השינה שלך, המראה הקוסמטית של הכן היא מאוד שימושית מכיוון שאתה יכול להשתמש בו בכל מקום. וכל תוצר תיאור : נורות LED זה מראה איפור מסוגלת לסובב 180 מעלות כדי להתאים את הזווית שאתה צריך לראות ועם נורות LED שלו אתה תמיד יכול לראות על מה אתה עובד בצורה ברורה. מפרט : איפור סוג : שולחן עבודה גודל איפור דו צדדי חד צדדי : גודל : 11.5cmoverall גודל : 14 * 21 ס"מ חומר : חומר מטאלמירור : כסף עם אורות : אין סגנון אורות : חלל אירופאי : חדר ההלבשה לחדר אמבטיה תוצרת סוג : ניקוי אישי ניקוי מטפלים : 1 * מראה איפור 1 * ידני יש לך שאלות לגבי מוצר זה אנא צור קשר וכיוון אלינו וכיוון אנו נשיב לך תוך 24 שעות. עיצוב הניתן לניתוח לאריזה קלה : ניתן לנתק את מגש האחסון מהמראה לאריזה קלה. המראה עשויה מחומרים קלים המאפשרים לך לקחת איתך את המראה לאן שאתה הולך כמו להזיז קמפינג נסיעות וכו '. טאטסן מאחל לך חיים מאושרים!.

] על המוצר עד

Make-up mirror type:
desktop single-sided make-up mirrorMirror size
If you have any questions about this product please contact us and we will reply you within 24 hours. Buy with confidence.:
Detachable Design for Easy Packing:The storage tray can be detached from the mirror for easy packing. The mirror is made from lightweight materials enabling you to take the mirror with you wherever you go like moving traveling camping etc.:
TATSEN wishes you a happy life! :

קונים גם בוחרים