.

.

LXOSFF תיק טואלטיקה נקה, 3 חבילות TSA תיק טואלט טואלט תיק גודל ליטר, תיק איפור נסיעות קוסמטיקה לנשים, משך תיק

LXOSFF תיק טואלטיקה נקה, 3 חבילות TSA תיק טואלט טואלט תיק גודל ליטר, תיק איפור נסיעות קוסמטיקה לנשים, משך תיק

ILS 63.10
סחורה
זמין.

TSA אושר תיק הטואלטיקה הברור עוקב אחר כללי הנוזלים הקפדניים של TSA 3-1-1 עבור כל תיקי הנשיאה של חברת התעופה, כך שתוכלו לעבור בקלות ובמהירות דרך האבטחה בשדה התעופה. תפרים ראו-דרך ומחוזקים. תיק הטואלטיקה מיוצר מ- PVC ברור של 0.5 מ"מ, ומקל על האיתור של חפציכם והבטיח שאנשי האבטחה יבדקו פריטים במהירות (הרוכסנים אינם אטומים למים). רוכסן יציב ופתח עליון גדול יותר. לתיק הטולטיקה הזה יש רוכסן עמיד המחליק בצורה חלקה; הרוכסן נסגר בצורה מאובטחת והפתיחה הגדולה בחלקו העליון מקלה על ההגעה לפריטים שלך תוך שניות. נייד וניתן לשימוש חוזר. תיק גודל רווארט זה מושלם לבקבוקי נסיעות ולאחסון קוסמטיקה, מוצרי טיפוח, צעצועים ופריטים קטנים; טיפים להסרת ריחות מתיקים קטנים לטיול טיול. קל משקל והמתנה המושלמת לחבר. תיק טואלטיקה מעשי ברור זה הוא המתנה המושלמת לחברים ובני משפחה. אם יש לך שאלות הקשורות לאיכות, אנא אל תהסס ליידע אותנו. תיק הטואלטיקה הברור עוקב אחר כללי הנוזלים הקפדניים של TSA 3-1-1 עבור כל תיקי הנשיאה של חברת התעופה, כך שתוכלו לעבור בקלות ובמהירות דרך האבטחה בשדה התעופה. תפרים ראו-דרך ומחוזקים. תיק הטואלטיקה מיוצר מ- PVC ברור של 0.5 מ"מ, ומקל על האיתור של חפציכם והבטיח שאנשי האבטחה יבדקו פריטים במהירות (הרוכסנים אינם אטומים למים). רוכסן יציב ופתח עליון גדול יותר. לתיק הטולטיקה הזה יש רוכסן עמיד המחליק בצורה חלקה; הרוכסן נסגר בצורה מאובטחת והפתיחה הגדולה בחלקו העליון מקלה על ההגעה לפריטים שלך תוך שניות. נייד וניתן לשימוש חוזר. תיק גודל רווארט זה מושלם לבקבוקי נסיעות ולאחסון קוסמטיקה, מוצרי טיפוח, צעצועים ופריטים קטנים; טיפים להסרת ריחות מתיקים קטנים לטיול טיול. קל משקל והמתנה המושלמת לחבר. תיק טואלטיקה מעשי ברור זה הוא המתנה המושלמת לחברים ובני משפחה. אם יש לך שאלות הקשורות לאיכות, אנא אל תהסס ליידע אותנו. מפרט שקית מטאל -טאקלטיקה נסיעה : גודל : 7.2 אינץ 'חומר : 0.5 מ"מ פלסטיק PVC בטוח, הנה כמה טיפים להסרת ריח של חומר פלסטי ; 2. אנא פתח את התיק, ואז השאר את התיק במקום מאושר היטב במשך כמה ימים רוכסן עמיד ותפרים אטומים, הרוכסן מחליק בצורה חלקה, לא קל להיתקל בו, ופתח הרוכסן הגדול נוח לפתוח ולארוז את פריטים. תפרים אטומים התפרים סביב הרוכסן מתחזקים לאטום, מונעים מהתיק מתפצל בקלות, כדי להפחית ביעילות את הנוזלים שדולפים את התיק (הרוכסן אינו אטום למים) עוברים במהירות דרך האבטחה בדוק את שקית הנסיעות הברורה עוקבת אחר כך TSA 3-1 -1 נוזלים שולטים בשקית נשיאה של כל חברות התעופה, כך שתוכלו לעבור בקלות ובמהירות דרך סינון אבטחה איתו בשדה התעופה.

] על המוצר עד

Size:
7.5 x 5.5 x 2.2 inch
Material:
0.5mm Safe PVC Plastic
Here are some tips to remove the smell of PVC Plastic material:
1. Please wash the outside and inside of the clear makeup bag with soap and water;:
2. Please unzip the bag, then leave the bag in a well-ventilated place for a few days:
Durable Zipper and Sealed Seams:
The zipper is glided smoothly, not easy to be jammed, and the large zipper opening is convenient to open and pack the items.:
Sealed Seams:
The seams around the zipper is reinforced to seal, prevent the bag splitting easily, to effectively reduce the liquids leak out the bag (the zipper is not waterproof):
Quickly Passing Through the Security Check:
The clear travel bag strictly follows TSA 3-1-1 liquids rule for carry-on bag of all airlines, so you can easily and quickly pass through security screening with it in the airport :

קונים גם בוחרים