.

.

ריס הרחבות אימון בובת ראש רך סיליקון נשלף עפעפיים, לאש בובת ראש,להחליף עפעפי בובת ראש ריס הארכת ספקי[ורוד]

ריס הרחבות אימון בובת ראש רך סיליקון נשלף עפעפיים, לאש בובת ראש,להחליף עפעפי בובת ראש ריס הארכת ספקי[ורוד]

ILS 3.00
סחורה
זמין.

תכליתי : לאש הרחבות בובת ראש גם יכול לשמש עבור איפור, יופי, פנים כביסה, עיסוי, דיקור, ותרגילים אחריםאתה יכול לא רק בפועל ריס הרחבות על ריס בובת ראש, אבל גם לבצע איפור תרגילים, הוראת אימון, ועיסוי. בובת ראש לאש ראש ריס הארכת ריס ראש ריסים הארכת ערכת בובת בפועל ריסים לאש הרחבות מזויף ראש בובת ריסים איפור דברים. מצוין סיליקון : ריס הרחבות אימון ראש עשוי באיכות גבוהה סיליקון חומר, רך ובדיוק כמו אדם עור, כמו בחיים ונוח מגע.בטוח ולא רעיל, נוח למגע, קרוב מרקם של עור אמיתי. רחיץ ושימוש חוזר. שימוש : ריס עיסוק אימון ראש יכול לשמש עבור טירון בפועל ריס הארכת, אבזרי של יופי ריס אימון מוסדות, ויופי ריס חנות תצוגת מודלים. גבוהה סימולציה : להאריך כימי סיבי ריסים מלאכותיים הם קרוב אמיתי ריסים, ואת אימון ראש יש רך עור, עם עמידות טובה.להסרה ראש עובש עיניים,להחלפה עיניים, נוח למתחילים להתאמן ריס הארכת. פרטי חבילה : מגיע עם ראש בובה, 4 זוגות של עפעפיים להחלפה, מתאים למתחילים להתאמן עפעף extension.It הוא יותר סניטרי מאשר מסורתי בובת ראש מאז בשימוש עפעפיים עשוי להיות מוחלף בכל רגע. מפרט : סוג פריט : ריס הרחבות אימון ראשחומר : סיליקון ראש, סיבים כימיים אריסיםשימוש : לא רק יכול לשמש עבור טירון בפועל ריס הארכת, אבזרי של יופי ריס אימון מוסדות, יופי ריס חנות תצוגת דגם. גם יכול לשמש עבור איפור, יופי, פנים כביסה, עיסוי, דיקור ותרגילים אחרים. רשימת חבילה : 1 ראש בובה (עם עפעפיים) 3 זוגות עפעפיים נשלפיםהערה : בשל שיטות מדידה שונות, לתוצאות המדידה יש שגיאה של 1-2 סנטימטר, אך היא אינה משפיעה על השימוש במוצר.

] על המוצר עד

Item Type:
Eyelash Extensions Training Head
Material:
Silicone Head, Chemical Fiber Eyelash
Usage:
Not only can be used for novice practice eyelash extension, props of beauty eyelash training institutions, beauty eyelash store display model. Also can be used for makeup, beauty, face washing, massage, acupuncture and other exercises. 
Package List:
1 x Mannequin Head(With Eyelids) 3 x Pairs of Removable Eyelids
Note:
Due to different measurement methods, the measurement results have an error of 1‑2cm, but it does not affect the use of the product.

קונים גם בוחרים