.

.

9 גרם בקבוק ריסוס פלסטיק ריק לשיער, בקבוק שקע הניתן למילוי מחדש עם מצב ערפל וזרם, מרסס רב-תכליתי לחיטוי, ניקוי, איפור וצמחים.

9 גרם בקבוק ריסוס פלסטיק ריק לשיער, בקבוק שקע הניתן למילוי מחדש עם מצב ערפל וזרם, מרסס רב-תכליתי לחיטוי, ניקוי, איפור וצמחים.

ILS 19.99
סחורה
זמין.

Battle בקבוק ריסוס רב-תכליתי】 מרסס הפלסטיק שלנו הוא עוזר חיים מסביב זה נהדר לניקוי פתרונות, חיטוי, מוצרי טיפוח לשיער, מוצרי טיפוח עור וטיפול בצמחים ועוד. 【הגדרות מתכווננות】 בקבוק השרידה שלנו כולל 3 הגדרות טריגר כולל ריסוס ערפל וריסוס זרם ומצב כבוי, אתה יכול להתאים בקלות פשוט על ידי סיבוב הזרבובית. 【אטום דליפות】 פה בקבוק הריסוס שלנו מאמץ עיצוב הברגה, שיש לו חותם טוב. אין צורך לדאוג לשפוך נוזלים בגלל טלטול. 【עיצוב אופנה】 המרסס שלנו מעוצב בצורת בקבוק יין אדום. עם גוף הבקבוק הוורוד ודפוסים ייחודיים, זה לא רק בקבוק ריסוס, אלא גם קישוט נהדר. 【360 מעלות סיבוב】 ניתן לסובב את החלק היד-כף יד של זרבובית בקבוק הריסוס שלנו 360 מעלות, זה בקלות לרסס לכיוונים שונים מבלי להשאיר פינות מתות. ? האם אתה עדיין חושש שהשמנים האתריים לא יוחלו באופן שווה על שיערך? בקבוק הריסוס שלנו יכול לעזור לך לפתור את הבעיה הזו. רק צריך להכניס את השמן האתרי לטיפול בשיער לבקבוק וזה יכול להיות מרסס שמן אתרי. ריסוס את השמן האתרי ישירות על השיער, וניתן לפזר באופן שווה את תרסיס השמן האתרי העדין על השיער. זה טוב לספיגת שיער.? האם אתה עדיין מודאג מהצמחים בגינה ללא ממטרות טובות? בקבוק הריסוס שלנו יכול לעזור לך לפתור את הבעיה הזו. צריך רק למלא את הבקבוק במים צלולים, והוא יכול להפוך לממטרה שיעזור לך להשקות את הצמחים בגינה בקלות. בקבוק הריסוס שלנו יכול לעזור לך לפתור את הבעיה הזו. רק צריך להכניס את החיטוי לבקבוק וזה יכול להיות מרסס חיטוי. ריסוס את החיטוי על כל הפריטים שאתה צריך לחטא אותו בזמן, שיכול להגן עליך ועל משפחתך הרחק מהנגיף.? האם אתה עדיין חושש מאי הנוחות של ניקוי נוזלים בעת ניקוי? בקבוק הריסוס שלנו יכול לעזור לך לפתור את הבעיה הזו. רק צריך להכניס את נוזל הניקוי לבקבוק וזה יכול להיות מרסס נוזל ניקוי. ריסוס את נוזל הניקוי על הרהיטים או הזכוכית הדרושים לך כדי לנקות ואז לנגב אותו בסמרטוט. הרהיטים ייראו נקיים כמו חדש. ? הערה : בקבוקי ריסוס הפלסטיק שלנו הם בקבוקי פלסטיק ריקים, ללא תוכן בפנים.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים