.

.

שחור קעקוע מנוע, ממשק מסתובב קעקוע מנוע עם קליפ כבל עבור אוניית הצללה

שחור קעקוע מנוע, ממשק מסתובב קעקוע מנוע עם קליפ כבל עבור אוניית הצללה

ILS 41.56
סחורה
זמין.

[אבץ סגסוגת] : מנוע קעקוע מכונת הוא עשוי אבץ סגסוגת, עם מיוחד מסגרת עיצוב, פשוט, קל משקל, קטן גוף לנער, ויכול לפעול במשך זמן קעקוע מנוע יכול להיות יחד עם ממשק חיבור כבל, ניתק בחוזקה, לא קל ליפול, יציב הנוכחי שידור. [כוח חזק] : קעקוע מכונת יש כוח חזק, אז זה יכול לחדור עמוק לתוך עור, יצירת תוסס ומתמשך צבע, וביעילות להפחית עור נזק ואתה יהיה מרוצה. [לשפר את יעילות] : קעקוע מכונת הוא מסוגל להתאים מחט אורך, וזה הוא קל עבור קעקוע אמן כדי למצוא את ימין מחט אורך פעולה, אשר יכול לשפר את יעילות. [] : עומס עבודה של מנוע קעקוע מסתובב הוא כ‑4-10 וולט, אמן הקעקועים יכול להתאים את תדירות ואורך המחט בהתאם לשיטות שלהם. [שימוש בזמן] : כאשר אתה משתמש במכונת קעקועים, אנא תן לה להיכנס 10 וולט או פחות לעבודה. בדרך זו, אתה יכול להאריך את החיים של קעקוע מכונת מנוע. מפרט : סוג פריט : קעקוע מנוע חומר : אבץ סגסוגת, רכיבים אלקטרוניים ישים קעקוע מחטים : רגיל קעקוע מחט או קעקוע מחסנית מחטיםחל קעקוע ידית : על פי קעקוע מחט כדי לבחור את המתאים קעקוע ידית (רגיל קעקוע מחט כדי לבחור את רגיל קעקוע ידית, קעקוע מחסנית מחט כדי לבחור את מחסנית מחט ידית)ממשק : ממשקגודל מוצר : כ.9 מתוך שבץ המחט : כ.1 זרם : 1 מהירות : 9 וולט 8000 סל ד / דקה (מחט מחסנית סיליקון מונעת מהירות עבודה, מהירות סרק)מתח עבודה : צל : 4-6 וולט, אניה : 5-8 וולט כיצד Use : Afterinstallingthemachinewiththetattooneedleandhandle,connectthemachinetothepowersupplyandfootpedal,adjusttheappropriatevoltageandthenyoucanoperate.רשימת חבילה : 1 מנוע קעקוע 1 כבל קליפ.

] על המוצר עד

Item Type:
Tattoo motor
Material:
Zinc alloy, electronic components
Applicable Tattoo Needles:
Ordinary tattoo needle or tattoo cartridge needles
Applicable Tattoo Handle:
According to the tattoo needle to choose the corresponding tattoo handle (ordinary tattoo needle to choose the ordinary tattoo handle, tattoo cartridge needle to choose the cartridge needle handle)
Interface:
interface
Product Size:
Approx. 8 x 4.9cm / 3.1 x 1.9in
Out of the needle stroke:
Approx. 3mm / 0.1in
Current:
1A
Speed:
9V 8000RPM / min (driven silicone cartridge needle working speed, non idling speed)
Working Voltage:
Shader
How to Use:
Afterinstallingthemachinewiththetattooneedleandhandle,connectthemachinetothepowersupplyandfootpedal,adjusttheappropriatevoltageandthenyoucanoperate.:
Package List:
1 x Tattoo Motor :
1 x Clip Cord:

קונים גם בוחרים