.

.

מתקפל שיער מייבש כיסוי, 5 צבעים מקצועי שיער מפוח מפזר קובץ מצורף מספרת סטיילינג כלי

מתקפל שיער מייבש כיסוי, 5 צבעים מקצועי שיער מפוח מפזר קובץ מצורף מספרת סטיילינג כלי

ILS 10.37
סחורה
זמין.

חומר באיכות גבוהה : אימוץ סיליקון באיכות גבוהה, אשר הוא טמפרטורה גבוהה עמיד וללא עיוות לשימוש לטווח ארוך קל לנשיאה : את מתקפל עיצוב עושה את זה גמיש לשימוש וקל יותר לשים בתיק שלך או איפור תיק. לעזור כדי מתגלגל שלך שיער : עם זה מייבש שיער מפזר, זה יכול לעזור כדי לפזר את חום ואוויר מהמייבש באופן שווה, אשר יהיה להגן על שיער מפני נזק של מרוכז חום. לשימוש חוזר : זה יכול להיות רחיץ, מאוד נוח לניקוי, קל לנשיאה למסע שלך או פעילויות עסקיות. ייבוש שיער מהיר : הספק גבוה עם מנוע זרם חילופין הופך את השיער שלך לייבוש מהיר יותר ממייבשים מסורתיים אחרים. ככל שהכוח גדול יותר, כך הרוח חזקה יותר. מפרט : תיאור : מוצר זה הוא מייבש שיער מפזר. אימוץ חומר באיכות גבוהה, אשר הוא טמפרטורה גבוהה עמיד וללא עיוות לשימוש לטווח. העיצוב המתקפל מקל על השימוש והחנות. עם זה מייבש שיער מפזר, זה יכול לעזור כדי לפזר את חום ואוויר מהמייבש באופן שווה, אשר יהיה להגן על שיער מפני נזק של מרוכז חום. זה יכול להיות רחיץ, מאוד נוח לשימוש.תכונות : אימוץ באיכות גבוהה סיליקון, אשר הוא טמפרטורה גבוהה עמיד וללא עיוות לשימוש לטווח. את מתקפל עיצוב עושה את זה גמיש לשימוש וקל יותר לשים בתיק שלך או איפור תיק. עם זה מייבש שיער מפזר, זה יכול לעזור כדי לפזר את חום ואוויר מהמייבש באופן שווה, אשר יהיה להגן על שיער מפני נזק של מרוכז חום. זה יכול להיות רחיץ, מאוד נוח לניקוי. זמין ב 5 צבעים, יש לך יותר אפשרויות.מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : מייבש שיער מפזרפונקציה : לפזר את חום ואוויר מייבש באופן שווה על שיערחומר : סיליקוןאופציונלי צבע : שחור, אדום, כחול, ורוד, ירוקכמות : 1 יחידקוטר : 6 סנטימטר / 2.4 אינץ גודל : 13.5 אינץ(כמו להראות תמונה)מתאים עבור : 4~5 סנטימטר זרבובית קוטר של מייבש שיערחבילה משקל : כ. חבילה של 160 גרם כוללת : 1 מייבש שיער מפזרהערה : מייבש השיער בתמונות אינו כלול.

] על המוצר עד

Description:
This product is a hairdryer diffuser. Adopting high quality material, which is high temperature resistant and without deformation for term use. The foldable design makes it easier to use and store. With this hairdryer diffuser, it can help to diffuse the heat and air from the dryer evenly, which will protect the hair from damage of concentrated heat. It can be washable, very convenient to use.:
Features:
Adopting high quality silicone, which is high temperature resistant and without deformation for term use. :
The foldable design makes it flexible to use and easier to put in your handbag or makeup bag. :
With this hairdryer diffuser, it can help to diffuse the heat and air from the dryer evenly, which will protect the hair from damage of concentrated heat. :
It can be washable, very convenient to clean. :
Available in 5 colors, you have more choices.:
Specifications:
Condition:
100% Brand New
Item Type:
Hairdryer Diffuser
Function:
Diffuse the heat and air from the dryer evenly on the hair
Material:
Silicone
Optional Color:
Black, Red, Blue, Pink, Green
Quantity:
1PC
Diameter:
6cm / 2.4inch
Size:
13.8 * 11.5cm / 5.4 * 4.5inch(As Picture Show)
Suitable For:
4~5cm Nozzle Diameter of the Hair Dryer
Package Weight:
Approx. 160g 
Package Include:
1 x Hairdryer Diffuser:
Note:
The hair dryer in the pictures are not included.:

קונים גם בוחרים