.

.

קטעי טופר שיער גדולים של פרפר, שושנת פרחי זהב של קטעי טופר פרפר חמניות בעמק, קטעי טופר שיער עם ציצית פנינה מתכת לא מלחצני מלטה.

קטעי טופר שיער גדולים של פרפר, שושנת פרחי זהב של קטעי טופר פרפר חמניות בעמק, קטעי טופר שיער עם ציצית פנינה מתכת לא מלחצני מלטה.

ILS 12.99
סחורה
זמין.

【טופר שיער חמניות חמוד】 קטעי טופר שיער חמודים זה משלבים צבעי תפרים ואלמנטים חמניים חמניים, חמודים ואופנה יצירתית, מוסיף ברק לשיער שלך והופך אותך ליותר מצטיין, בצורה מושלמת לכל הגילאים 【קטעי CAW גדולים למדי לשיער עבה】 חמניות פירושו "אתה השמש שלי, אני אוהב אותך לנצח". זה כל כך יפה, יציב, גדול מספיק כדי לקצץ את כל השיער שלך אפילו יש לך שיער עבה ומתולתל, עוד קולקציה נפלאה לאוהבי חמניות. 【עמיד והחזק היטב】 כל כך שיק וכל כך לאורך זמן, מחזיק את שיער השיער הארוך והעבה והגס שלך כל כך חזק, רק צריך לקלץ פעם אחת והשיער שלך נשאר במקום כל היום!. 【חומר】 עשוי מסגסוגת איכותית ומעיין מתכת חזק, אחזקת צבע וחזק וארוך, ללא דהייה ולא קל לשבור, להחזיק את כל שיערך בחוזקה ולא כואב לשיער שלך. 【יישום】 חליפה לאיפור, לעשות עיצוב שיער, פנים לשטוף, שינה וכו '. על שיער רטוב ויבש ניתן להשתמש, מושלמים ליצירת תסרוקות קלות. והחזיקו טפרי שיער לשיער עבה. 【טופר שיער חמניות חמוד】 קטעי טופר שיער חמודים זה משלבים צבעי תפרים ואלמנטים חמניים חמניים, חמודים ואופנה יצירתית, מוסיף ברק לשיער שלך והופך אותך ליותר מצטיין, בצורה מושלמת לכל הגילאים. 【קטעי CAW גדולים למדי לשיער עבה】 חמניות פירושו "אתה השמש שלי, אני אוהב אותך לנצח". זה כל כך יפה, יציב, גדול מספיק כדי לקצץ את כל השיער שלך אפילו יש לך שיער עבה ומתולתל, עוד קולקציה נפלאה לאוהבי חמניות. 【עמיד והחזק היטב】 כל כך שיק וכל כך לאורך זמן, מחזיק את שיער השיער הארוך והעבה והגס שלך כל כך חזק, רק צריך לקלץ פעם אחת והשיער שלך נשאר במקום כל היום!. 【חומר】 עשוי מסגסוגת איכותית ומעיין מתכת חזק, אחזקת צבע וחזק וארוך, ללא דהייה ולא קל לשבור, להחזיק את כל שיערך בחוזקה ולא כואב לשיער שלך. 【יישום】 חליפה לאיפור, לעשות עיצוב שיער, פנים לשטוף, שינה וכו '. על שיער רטוב ויבש ניתן להשתמש, מושלמים ליצירת תסרוקות קלות. והחזיקו טפרי שיער לשיער עבה.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים