.

.

מספריים מספריים מספריים מקצועיים בגודל 5.5 אינץ

מספריים מספריים מספריים מקצועיים בגודל 5.5 אינץ

ILS 3.00
סחורה
זמין.

הוגש מפלדת אל חלד של 100% פרימיום עם עמידות מעולה, עמידה בפני קורוזיה, עמידות לטמפרטורה גבוהה ועמידה מספריים שיער, מספריים דלילים, עם שטח חלק וקצוות קמורים, שלא יפגעו או קצוות שיער מפוצלים. חיתוך חלק מושלם לחיתוך שיער רטוב או יבש. עם עיצוב עקומת האחיזה הארגונומית יכול להפחית את השימוש בעייפות שורש כף היד, המרפק והיד, נוח לשימוש. עיצוב הידית הופך את דילול השיער לנוח מאוד. קבוצת מספריים מספריים זו מצוידת במשתיק. לא נוצר רעש מוגזם במהלך חיתוך שיער. המספריים הם באורך בינוני ומספריים לעיצוב השיער בטוחים וקלים לשימוש על גברים, נשים, קשישים, ילדים ותינוקות. הוגש מפלדת אל חלד של 100% פרימיום עם עמידות מעולה, עמידה בפני קורוזיה, עמידות לטמפרטורה גבוהה ועמידה. מספריים שיער, מספריים דלילים, עם שטח חלק וקצוות קמורים, שלא יפגעו או קצוות שיער מפוצלים. חיתוך חלק מושלם לחיתוך שיער רטוב או יבש. עם עיצוב עקומת האחיזה הארגונומית יכול להפחית את השימוש בעייפות שורש כף היד, המרפק והיד, נוח לשימוש. עיצוב הידית הופך את דילול השיער לנוח מאוד. קבוצת מספריים מספריים זו מצוידת במשתיק. לא נוצר רעש מוגזם במהלך חיתוך שיער. המספריים הם באורך בינוני ומספריים לעיצוב השיער בטוחים וקלים לשימוש על גברים, נשים, קשישים, ילדים ותינוקות. -מיועד באופן ספציפי לתוצאות גבוהות ואיכותיות. אידיאלי לחנות הבית או המספרה. מפרט : גודל : 5.5 אינץ 'אורך : 16cmmmmaterial : 6crhardness : 62 שעות כמות : 20% -30% תוכן חבילה : 1*SHEAR1 שטוח*SCESTORS שיניים 1*הפסקות עור לשימוש : 1. מכיוון שמוצר זה נבדק בקפדנות לפני שעזב את המפעל, הבורג הותאם למצב המתאים, אנא אל תתאים בקלות 2. אנא אל תחתוך את האוויר בקלות (כלומר חתוך את האוויר) 3. מכיוון שמוצר זה חד מאוד, אנא שימו לב לבטיחות במהלך השימוש 4. לאחר השימוש, אנא נקה את המשקעים על הלהב בזמן, במידת הצורך, החל כמות קטנה של חומר סיכה קריסטל והכניס אותו לתיק לצורך סטורגאציה : 1. מספריים חדים מאוד! אנא הרחק אותו מילדים.

] על המוצר עד

Size:
5.5 inch
Full length:
16CM
Material:
6CR
Hardness:
62HRC
Thinning amount:
20% -30%
Package Contents:
1*Flat shear:
1*Tooth scissors:
1*Leather bag:
Instructions for use:
1. Because this product has been rigorously inspected before leaving the factory, the screw has been adjusted to the appropriate position, please do not easily adjust:
2. Please do not cut the air easily (ie cut the air):
3. Because this product is very sharp, please pay attention to safety during use:
4. After use, please clean up the residue on the blade in time, if necessary, apply a small amount of crystal lubricant and put it in the bag for storage:
Caution:
1.Very sharp scissors! Please keep it away from kids.:
2.To avoid case scratching, please carefully put scissors into it. :

קונים גם בוחרים