.

.

8 אינץ קשת שיער קליפים מוצק צבע גדול סאטן סרט צרפתית סיכת שיער סיכות שיער אבזרים, יין אדום

8 אינץ קשת שיער קליפים מוצק צבע גדול סאטן סרט צרפתית סיכת שיער סיכות שיער אבזרים, יין אדום

ILS 5.99
סחורה
זמין.

אופנתי סגנונות : פשוט ואלגנטי,כדי לענות על צרכי השונים שלךזה יפה קליפ סט הוא מתאים לכל ביותר כל שיער סגנונות של בנות. בעבודת יד אומנות : עשוי סאטן וסגסוגת,עמיד,פשוט קליפ סגנון,קל לפתיחה וסגירה,יכול בבטחה להחזיק ולקשט שלך שיער. מגוון דפוסים וצבעים : את דפוסים פופולריים עם צבעים בהירים להתאים סוגים שונים של תלבושות,שיער צבעים ותסרוקות,ההופכים שלך ילדה קטנה כדי להתבלט כל יום. יישום נרחב : ניתן ליישם קליפים לשיער לעיצוב אופנה בהזדמנויות שונות,כמו מסיבה,טקסים,יום הולדת,אירועים ולבישה יומיומית,עבודה,בית ספר,חג וכו'. מתנה מושלמת : שיער סיכות סט הוא מתנה נפלאה עבור המשפחה שלך, חברים וכל מי שאתה אוהב בחג המולד,אמא של יום מתנת יום הולדת מתנה או למסיבה,ראש השנה,וכו'. מפרט : שיער קשתות גודל : 8 סנטימטרים חומר : סגסוגת + סאטן כמות : 1 יחידות מוצר תכונות : קישוט טוב כדי לגרום לך להיראות יותר מקסים ואלגנטי. עדין וזוהר שיער קליפים סט הוא מתנה נפלאה עבור המשפחה שלך, חברים וכל מי שאתה אוהב. נהדר כמתנת חג המולד,מתנת יום הולדת או למסיבה, והזדמנויות אחרות; יכול עוזר לך להפוך למוקד ברגע המיוחד. סט קליפ שיער אלגנטי ואופנתי משלב את סגנונות הקליפ הפופולריים ביותר. כל אחד יכול להתבלט בכוחות עצמו עבור בנות ונשים בהזדמנויות שונות. שלנו שיער קליפים הם כל עם באיכות גבוהה, אם אתה רוצה לקנות אופנה ויפה שיער קליפים, שלנו חנות הוא תמיד שלך הטוב ביותר לבחור. החבילה כוללת : 1 קליפים לשיער קשת.

] על המוצר עד

Hair bows Size:
8inches
Material:
Alloy + Satin
Quantity:
1Pcs
Product Features:
A good decoration to make you look more charming and elegant.:
Delicate and shining hair clips set is a wonderful gift for your family, friends and anyone you loved.:
Great as Christmas gift, birthday gift or for party,and other occasions; Can helps you become the focus at the special moment.:
Elegant and fashionable, LYDZTION Hair Clip Set combines the most popular clip styles. Each one can stand out on their own for girls and ladies on various occasions.:
Our hair clips are all with high quality, if you want to buy a fashion and beautiful hair clips, our store is always your best choose.:
Package includes:
1 x Bow Hair Clips :

קונים גם בוחרים