.

.

מודרני סאטן זהב חצי סומק הר קיר מנורת גלוב קיר אור קבועה, תאורת מנורת עם לבן כדור זכוכית צל עבור שינה מסדרון מבואת אמבטיה

מודרני סאטן זהב חצי סומק הר קיר מנורת גלוב קיר אור קבועה, תאורת מנורת עם לבן כדור זכוכית צל עבור שינה מסדרון מבואת אמבטיה

ILS 0.67
סחורה
זמין.

* זה זהב חצי סומק הר קיר אור עם מתכת מסגרת & זכוכית גלוב צל את סאטן סיים מתכת מסגרת מפריש מודרני ואופנה סגנון, ואת כפור לבן זכוכית גלוב צל לפזר את אור כדי ליצור בברכה זוהר, הולם במגוון רחב של עיצוב סגנונות החל אמצע המאה לעיצובים עכשוויים. * גודל : כפי שמוצג בתמונה, מקור אור : דואר 27*1. חומר : ברזל + זכוכית, אזור : 5-12 מ ' 2, צבע : זהב, שחור, יישום : סלון/חדר שינה/חדר אוכל/לימוד/מעבר. * שימוש נרחב : מתקן תאורת תקרה זה יכול להאיר את החדר שלך באופן נרחב כדי ליצור אווירה מעולה וקלאסית בסלון שלך, בחדר האוכל, בבית החווה, במטבח ובחדר השינה, בחדר האמבטיה, במבואה או בכל מקום אחר. * התקנה קלה : אור זה אינו דורש תהליך התקנה מסובך, ניתן להתקין במהירות כלים נפוצים, דרך ההתקנה בעצמך שאתה אוהב לקשט את הבית שלך!. 100% שירות מרוצה : אם יש לך שאלות במהלך תהליך הרכישה, אנא צור קשר שלנו שירות לקוחות ישירות. אנחנו נפתור את הבעיה בהקדם האפשרי כדי שתהיה לך חווית קנייה טובה. שירות באיכות גבוהה מביא לך את התאורה הדקורטיבית הטובה ביותר כדי לענות על הצרכים שלך. יש לנו מפעל וצוות מקצועי משלנו, ואנו מחויבים לחרוג מהציפיות שלך. גופי התאורה שלנו יכולים לקשט את החדר שלך, חדר אוכל, סלון, מטבח, חדר כביסה, תעשייתי, מודרני, רטרו, בית חווה, מסורתי, כפרי וכו'., מפרט : סוג : גלוב תקרת אור חומר : מתכת,זכוכיתצבע : לבן + חזיתנורה בסיס : ה27נורה סוג : ליבון, הוביל,גהערה : הנורה לא כלולמספר נורות : 1 מתח : 110-240 וולטג' : 40 ואט תכונות : תואם עם ניתן לעמעום מתגים ונורות(הערה : לא כולל)הצעה : אנו מציעים התקנה על ידי חשמלאי מורשה. חבילה כללה : 1 אור קיר 1 מדריך למשתמש לאחר מכירה1. אם יש לך הצעות לגבי מוצרים או שאלה אחרת, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו שואפים לשפר את איכות השירות שלנו כדי לתת לך את החוויה הטובה ביותר. השתמש במטלית יבשה רכה כדי להסיר אבק. אל תחרוג מהספק שצוין.אנא ודא כי החשמל נותק לפני ההתקנה. אל תיגע בנורה כאשר המנורה מופעלת או בעת צפייה ישירה בנורה המופעלת. הרחק חומרים דליקים מהנורה. על מנת לאבטח את ההתקנה, ודא כי תיבת החשמל שבה מותקנים המנורות הותקנה כראוי על החלקים המבניים של הבניין.

] על המוצר עד

Type:
Globe Ceiling Light
Material:
Metal,glass
Color:
White + Brass
Bulb Base:
E27
Bulb Type:
Incandescent, LED,CFL
NOTE:
Bulb NOT Included
Number of Bulbs:
1
Voltage:
110-240V
Wattage:
40W
Features:
Compatible with dimmable switches and bulbs(Note
SUGGESTION:
We suggest installation by a licensed electrician.
★ Package Included:
1 x wall light:
1 x User Manual:
★ After sale:
1. If you have any suggestions about products or other question, please feel free to contact us. We will strive to improve our service quality to give you the best experience.:
2. Use a soft dry cloth to remove dust. Do not exceed the specified wattage.Please make sure that the power has been cut off before installation.:
3. Do not touch the bulb when the lamp is turned on or when directly viewing the turned on bulb. Keep flammable materials away from the bulb.:
4. In order to secure installation, Ensure that the electrical box where the lamps are installed has been properly installed on the structural parts of the building. :

קונים גם בוחרים