.

.

לצמיחה מחודשת שיער סרום רולר, לשלושה רול-על עיסוי שיער צמיחת מהות, אנטי שיער אובדן טיפול עבור גברים ונשים. 20 מיליליטר

לצמיחה מחודשת שיער סרום רולר, לשלושה רול-על עיסוי שיער צמיחת מהות, אנטי שיער אובדן טיפול עבור גברים ונשים. 20 מיליליטר

ILS 3.00
סחורה
זמין.

*עיסוי * מבנה הגליל המשולש מאפשר ספיגת סרום מהירה ומלאה יותר יחד עם עיסוי עדין של האזור הנוטה, למרוח פעמיים ביום וברציפות לצפוף יותר * הגן על מגן ומזין את השיער ומפחית נשירת שיער נוספת ושיער שבור. זה ממריץ את הקרקפת ואת זקיקי השיער ומקדם צמיחת שיער עבה חדשה. *לספק תזונה מספק תזונה אורגנית מלאה לשורשי שיער, מה שהופך את השיער לחזק יותר, מבריק, רך. *שומר בריא צמיחת שיער איטית, שיער מתולתל, קל לשבור, מחוספס ולא סדיר, לא רך. תסרוקת יפה תשפר את הביטחון העצמי שלך. : תמצית שיער * המתחם עובד בסינרגיה, כמו גם מעורר זקיקים חסומים כדי להפעיל מחדש את השיער. מפרט מוצר : תוכן נטו : 20 גרםחיי מדף : 3 שניםמשקל : 33 גרםפונקציה : 1. אם אתה משתמש בו לעתים קרובות, תגלה שהשיער שלך בריא ועבה משמעותית. עשיר מזין אורגני תמציות, זה הולך עמוק לתוך שורש של שיער זקיק, מפעיל את צמיחת שיער מחזור ועליות על ידי 87%!3. טיפול ארוך טווח בקרקפת פגומה, התקרחות ושיער דליל. איזון הפרשת שמן, תיקון פגום קרקפת שיער זקיקי ולבנות מחדש קרקפת מחסום פונקציה. לשפר אספקת תזונה, לחזק שיער ליבה ולייצב שיער שורש. לעסות בעדינות את הקרקפת כדי לחדש כמות קטנה. המשך לעסות במשך 2-3 דקות עד לנקב. זה לא שמנוני וניתן לנקות.מפרט טכני : מצרכים : שורש מצולע, סופורה יפוניקה, ג ' ינג ' רנט תוכן : 20 מיליליטר גודל : 12.5 סנטימטר על 3 סנטימטר חבילה כוללת : תמציות שיער פי 1הסבר : למרוח על שיער לח מעט לאחר שמפו. יש לנער היטב לפני השימוש ולחץ בעדינות על המבחנה למינון מספיק. בעדינות רול על הקרקפת, להחיל ועיסוי.

] על המוצר עד

Net content:
20g
Shelf life:
3 years
Weight:
33g
Function:
1. If you use it often, you will find that your hair is significantly healthier and thicker.:
2. Rich in nourishing organic extracts, it goes deep into the root of hair follicle, activates the hair growth cycle and increases by 87%!:
3. Long term treatment of damaged scalp, baldness and sparse hair.:
4. Balance oil secretion, repair damaged scalp hair follicles and rebuild scalp barrier function.:
5. Improve nutrition supply, strengthen hair core and stabilize hair root.:
use:
1. Gently massage the scalp to regenerate a small amount.:
2. Continue to massage for 2-3 minutes until punctured.:
3. It is not greasy and can be cleaned.:
Specifications:
Ingredients:
Polygonum root, Sophora japonica, ginger
Net content:
20ml
Size:
12.5 cm x 3 cm
Package includes:
1X hair essences:
Explanation:
Apply to slightly damp hair after shampoo. Shake well before use and gently press the test tube to a sufficient dose. Gently roll onto the scalp, apply and massage. :

קונים גם בוחרים