.

.

9 חתיכות ספא סרטי ראש מתכוונן פליז שיער להקת אוזני ארנב רך מגבת שיער להקת איפור ראש להקת פליז ראש לעטוף עבור נשים

9 חתיכות ספא סרטי ראש מתכוונן פליז שיער להקת אוזני ארנב רך מגבת שיער להקת איפור ראש להקת פליז ראש לעטוף עבור נשים

ILS 18.89
סחורה
זמין.

1 סרט הפנים של הספא שלנו עשוי מקשמיר אלסטי מיקרופייבר עם חיתוך משופר וזווית תפירה שונה להתאמה טובה יותר על הראש שלך, מה שהופך את סרטי הראש שלנו לרכים, ידידותיים לעור, והרבה יותר סופגים למים ולזיעה ונראים חמודים ופונקציונליים, וקשה לעמוד בפיתוי. בהתבסס על מושגים מינימליסטיים ומעשיים, הכנו את להקת השיער הזו. את חמוד ספא סרטי ראש הם רחיץ ושימוש חוזר, אולטרה סופג מים, קל ללבוש. חומר איכותי ביותר מבטיח את עמידותם ונוחותם, אותם ניתן לכבס שוב ושוב מבלי לאבד את צורתו. סרטי ראש רב-תכליתיים. שלנו חמוד סרט יהיה את אידיאלי שיער עוזר עבור כל שלך ספורט ומטלות, ללבוש אותו כאשר אתה לשטוף שלך פנים, לשים על מסכה, איפור, מקלחת, לרוץ, תרגיל או מה אתה רוצה להחזיק שלך שיער יותר נוחות. זה יכול לוודא שאתה לא מקבל מופרע על ידי השיער שלך עד שתסיים את הפריטים האלה. כולל 9 יחידות בחבילה, וזה יש 3 צבעים, כחול כהה, שחור ולבן, בשילוב עם מרקם רך. כל פנים סרטי ראש הוא 7.56 אינץ(עם * שעה), עם קטן וקל משקל, אתה יכול לשים אותו בתיק שלך כאשר אתה נסיעות או חיצוני, חמוד מספיק עבור כל בני משפחה. מה שאתה מקבל : יש 9 סרטי שיער כלולים בחבילה(עם 3 פנים סרטי ראש בצבעים שונים, לבן, כחול כהה, שחור), אתה יכול לבחור כל צבעוני סרטי ראש לשימושים שונים או אירועים, אשר הוא מאוד נוח להחלפה היומית שלך. אם יש לך בעיות של פריט זה, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נשמח שירות בשבילך בתוך 24 שעות. מפרט : פריט שם : ספא סרטי ראש חומר : פליז צבע : לבן, שחור, כחול כהה יישום : כביסה פנים, באמבטיה או ביצוע עד, שמירה על השיער שלך מהפנים שלך תכונות : 1. את ספא סרט הוא עשוי רך פליז חומר, אשר הוא רך ורך, ידידותי לעור 2. עם משופר לחתוך ושונה תפירת זווית להתאמה טובה יותר על הראש שלך, את רך טרי בד ראש לעטוף הוא כל כך נוח אתה תהיה מתפתה ללבוש זה כל יום 3. שלנו ספא סרטי ראש יכול להיות בקלות מותאם לגודל הנכון שאתה רוצה , את גודל התאמת טווח מתאים עבור רוב ראש, שעזבתי שלך שיער וקרקפת משלוח של מתח וכאב 4. כל פנים סרטי ראש הוא 7.5 * 70 סנטימטר / 2.56 אינץ(עם * שעה), מידה אחת מתאים ביותר. אור משקל וקל לנשיאה, נהדר עבור נסיעות 5. מתאים לך כאשר אתה עושה ספא, ספורט, יוגה, פנים-כביסה ולוקח מקלחת, זה יכול לשמור על השיער שלך מסודר והפנים, גם נוח לך איפור 6. העליון של סרט עם חמוד עניבת פרפר צורה, גורם לך מתוק וחמוד, מצב הרוח שלך יהיה שיפור 7.

] על המוצר עד

Item name:
Spa headbands
Material:
Coral fleece
Color:
White, black, dark blue
Application:
Washing face, taking a bath or making up, keeping your hair out of your face
Features:
1. The spa headband is made of soft coral fleece material, which is soft and fluffy, friendly to skin:
2. With improved cut and different sewing angle for better fit on your head, the soft terry cloth head wrap is so comfy you'll be tempted to wear it all day:
3. Our spa headbands can be easily adjusted to the proper size you want, the size adjustment range fits for most head , leaving your hair and scalp free of stress and pain:
4. Each facial headbands is 7.5*70cm/ 2.95*27.56inch(W*H), one size fits most. Light weight and easy to carry, great for travel:
5. Suitable for you when you are doing spa, sports, yoga, face-washing and taking shower, it can keep your hair neat and away from the face, also convenient for you to makeup:
6. The top of headband with a cute bowtie shape, makes you sweet and cute, your mood will be improved:
7. Available in 3 different soft solid colors, combined with a fluffy texture, you can choose any colored headbands for different uses or occasions, which is very convenient for your daily replacement, cute enough for all family members:
8. If you have any problems of this item, please feel free to contact with us, we will happy to service for you within 24 hours:

קונים גם בוחרים