.

.

שמפו לשיער שחור ג ' ינג ' ר,שמפו חצי קבוע לצבע שיער,חומר צבע שיער שחור אינסטנטי 30 יום אחרונים,5 דקות פינש 500 מיליליטר.

שמפו לשיער שחור ג ' ינג ' ר,שמפו חצי קבוע לצבע שיער,חומר צבע שיער שחור אינסטנטי 30 יום אחרונים,5 דקות פינש 500 מיליליטר.

ILS 29.88
סחורה
זמין.

פורמולה צמחית שאינו מקל קרקפת. אין צווארון מלוכלך. צבע שמפו לשיער שחור, שפותח עם מרכיבים לא רעילים המסייעים לחיזוק, הזנה, הגנה ותיקון שיערך.טבעי-עשה עם תמציות צמחים צרפתית רפואה תמציות כי לתת לך בריא וטבעי למראה שחור שיער צבע. *קל לשימוש,שחור שמפו מאוד נוח, פשוט ו practical.It הוא מאוד קל לשימוש, ראשון רטוב את שיער, ולאחר מכן להחיל שלנו מוצר, לחכות חמש דקות לפני שטיפה כדי להשלים את צביעה וכביסה צעדים.מרכיבים טבעיים אינם גורמים נזק לקרקפת.עכשיו אתה יכול לצבוע את השיער שלך במהירות ובקלות בבית בעצמך בצורה פשוטה. *חדשנות מהדור החדש * שמפו צבע לשיער שחור של גווים, הבחירות הראשונות שלך * המותג שלנו גווים, בעל ניסיון של יותר מ-10 שנים בענף ציוד למספרות, ניסיון בייצור הרבה לפני מותגים אחרים. : מרכיבים טבעיים : יכולת צבע, עד 30 ימים שנמשך צבע. חומרי הגלם העיקריים הם מים, הקסדקנול, פרופילן גליקול, פולידימתילסילוקסן, אמוניה. לא רעיל מזיק, אין ריח חריף, אור ג ' ינג ' ר ניחוח, לחות נוסחה כדי להגן על קרקפת ותיקון שיער נזק. לא תהיה שום תגובה כימית. *הגנה לאחר המכירה אם הוא פגום במהלך תהליך המשלוח, אנא פנה אלינו מחדש ספינה או תמיכה החזר מלא. אם יש אלרגיות לא ידועות במהלך השימוש, בבקשה להפסיק את השימוש ולפנות לרופא מקצועי. שמפו שחור לשיער גווים הוא יותר טבע, אין טעם חריף מתאים מאוד לשימוש יומיומי.אנו מתמחים במוצרי יופי. שמפו שחור לשיער גווים.עובד באופן מיידי. קל לצבוע שונה צבע שיער לפגוש מקסים בעצמך. צביעת שיער בבית, לחסוך זמן וכסף.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים