.

.

וילבונד 2 חתיכות האפרו פאף שרוך קוקו סינטטי קצר מתולתל שיער האפרו לחמנייה הארכת האפרו פקעת נוכריות פאה תסרוקת

וילבונד 2 חתיכות האפרו פאף שרוך קוקו סינטטי קצר מתולתל שיער האפרו לחמנייה הארכת האפרו פקעת נוכריות פאה תסרוקת

ILS 0.33
סחורה
זמין.

רך חומר : את אפרו לחמנייה שרוך הרחבות עשויים בטמפרטורה גבוהה להבת מעכב חוט חומר, רך, קל משקל, נוח, קל ללבוש ועבה גודל אוניברסלי : מידה אחת מתאים לרוב האנשים, את אפרו לחמנייה הארכת מודד כ.5 אינץ באורך, את שיער תיק קוטר הוא 7.9 אינץ, אתה יכול גם מעוצב מחדש או לקצר אותו כמו שאתה אוהב. מקסים סגנון : זה אפרו לחמנייה נראה חי ומציאותי, מוכן לקבל מחמאות רבות מהחברים שלך או עמיתים לעבודה; גם מתאים עבור בני נוער או ילדים. נרחב יישום : זה שיער לחמנייה הוא מתאים עבור רוב אירועים כגון ליל כל הקדושים, קונצרט, תצוגת אופנה, מסיבת נושא, חתונה, היכרויות, כל יום ללבוש ועוד; ללבוש זה ואתה תקבל מציאותי ומראה טבעי. נוח שימוש : פשוט לשים משלך שיער לתוך קוקו, לצרף את הארכת חתיכה עם שרוך ולאחר מכן מסרק זה, את הארכת הוא קל ללבוש אבל נראה נחמד; אחרים יהיה לשקול זה הוא שלך טבעי שיער. 2 חבילות האפרו לחמניית שרוך הארכת קצר האפרו מתולתל שיער לחמניית הארכת האפרו פאף שרוך קוקו עבור אפריקאי אמריקאי תסרוקת גבוהה הארכת שיער מקסים סגנון : זה אפרו לחמנייה נראה מאוד טבעי ללא הניצוץ בשמש ואתה חייב לקבל מחמאות רבות מהחברים שלך או עמיתים לעבודה. הם מתאימים גם לבני נוער וילדים. נרחב יישום : זה שיער לחמנייה הוא מתאים עבור רוב אירועים כגון ליל כל הקדושים, קונצרט, תצוגת אופנה, מסיבת נושא, חתונה, היכרויות, כל יום ללבוש ועוד. ללבוש את זה ואתה תקבל מראה מציאותי וטבעי! נוח שימוש : פשוט לשים משלך שיער לתוך קוקו, לצרף את הארכת חתיכה שרוך ולאחר מכן מסרק זה, את הארכת הוא קל ללבוש אבל נראה נחמד. אנשים עשויים לחשוב שזה השיער הטבעי שלך. מפרט : חומר : טמפרטורה גבוהה להבת מעכב חוט חומר צבע : כמוצגת בתמונה משקל : 0.064 קילוגרם/ חתיכה כמות : 2 חתיכות שים לב : לתת את האפרו פאף לנער לאחר לוקח את חבילה ולתלות אותו על כמה זמן עד תלתלים להיות הדוק וטבעי, זה יהיה יותר יפה מאשר לפני. כאשר התוספות שלך מתחילות להיראות יבשות או ללא ברק, שפשף שמן קל משקל כגון שמן חוחובה דרך השיער. השאירו אותו למשך שעה ואז נגבו עודפי שמן על ידי סופג במגבת. במידת הצורך יש לשטוף את העודפים בעזרת כף שמפו עדין ולשטוף.

] על המוצר עד

Material:
high temperature flame retardant wire material
Color:
as the picture shown
Weight:
0.064 kg/ piece
Quantity:
2 pieces
Notice:
Give the Afro puff a shake after taking out of the package and hang it on for some time until the curls become tight and natural, it will be more beautiful than before. :
When your extensions start to look dry or without sheen, rub a light weight oil such as jojoba oil through the hair. Leave it for an hour, and then wipe off excess oil by blotting with a towel. If necessary, wash out the excess with a dollop of mild shampoo and rinse. :

קונים גם בוחרים