.

.

מוקו דה גורילה פאנק, ג ' ל לעיצוב שיער, הפעל מחדש עם מים, אחיזה לאורך זמן, 3 חבילות של 11.99 אונקיות כל אחת, 3 בקבוקים סחיטים.

מוקו דה גורילה פאנק, ג ' ל לעיצוב שיער, הפעל מחדש עם מים, אחיזה לאורך זמן, 3 חבילות של 11.99 אונקיות כל אחת, 3 בקבוקים סחיטים.

ILS 8.64
סחורה
זמין.

התסרוקת שלך תהיה בלתי ניתנת להריסה כאשר היא מעוצבת עם הנוסחה הייחודית שלנו דמוית ג ' ל לשיער שלך נזלת פאנק גורילה תעזור לך ליצור מראה שאפילו טורנדו לא יכול לבטל!. גורילה פאנק הוא עשה עם מרכיבים באיכות גבוהה. יש לו את היתרון הגדול שאתה יכול להפעיל מחדש ולחדש את התסרוקת שלך ללא צורך להשתמש במוצר נוסף אם אתה מורח מעט מים. הנוסחה שלנו לא תשאיר את שיערך שמנוני או עם שאריות; ג ' ל נזלת גורילה יוסיף ברק מדהים לתסרוקת שלך. יש לו ארומה נעימה עם רמזים לאפרסק, עלי אננס, תה שחור, קרמל ודבש. המוצר שלנו הוא ג ' ל מעולה שיעזור לכם להימנע משיער מקורזל. אתה יכול להשתמש בו על שיער רטוב או יבש. זה תוכנן במיוחד כך התספורת שלך ישקף את האישיות שלך, תמיד עומד איתן, מוכן לאתגר הבא. הודות לאפקט הארוך שלו, עם ג ' ל פאנק גורילה, אתה יכול ליצור תסרוקות בלתי נתפסות הדורשות חוזק של גורילה מבלי לפגוע בשיערך. חוץ מזה, הארומה שלו מענגת. ג ' ל נזלת גורילה יעזור לך ליצור מראה מחוץ לקיר ועמיד לאורך זמן. המרקם של המוצר שלנו צפוף ובעל ארומה שתאהבו. זה יאפשר לך ליצור תסרוקת שתחזיק מעמד כל היום, אידיאלית לשימוש על העצות או על כל השיער שלך אם אתה רוצה להרים אותה ולהישאר כך שעות ארוכות. באמצעות המוצר שלנו, יש לך את היתרון שהשיער שלך לא ייראה שמנוני או עם שאריות לא נעימות; התסרוקת שלך תהיה בשליטה. גורילה פאנק מגיע בבקבוק צהוב ויש לו גורם אחיזה גבוה, מספר 10. אידיאלי לשיער שצריך לשלוט בכוח של גורילה עכשיו אתה יכול לקבל את התסרוקת שתמיד רצית. בשל השפעתו ארוכת הטווח, ג ' ל נזלת גורילה יעזור לך להשוויץ בתסרוקת החדשה שלך עם השפעה ארוכת טווח, מבלי לדאוג לכוח המשיכה. הסגנון שאתה מעצב בשיער שלך יתנגד לכל מזג אוויר, ללא קשר לפעילות שאתה עושה. שלנו מתקדם שאריות-משלוח נוסחה יעזור להגן על השיער שלך, להשאיר אותו סט, רק איך אתה רוצה זה להחיל כמות קטנה של גורילה ג ' ל פאנק עם האצבעות שלך על רטוב או יבש שיער וסגנון זה לטעמך. ריר פאנק גורילה מתאים לשיער סורר או מסורבל.

] על המוצר עד

קונים גם בוחרים