.

.

חשמלי חימום כובע, שיער ספינת קיטור חום כובע עבור טבעי שיער, תרמית כובע עבור שיער ספא שיער שמן טיפול, להסרה שיער טיפול

חשמלי חימום כובע, שיער ספינת קיטור חום כובע עבור טבעי שיער, תרמית כובע עבור שיער ספא שיער שמן טיפול, להסרה שיער טיפול

ILS 15.89
סחורה
זמין.

*נוח ללבוש* : את חבל אלסטי יכול להתאים את גודל של שיער טיפול חימום כובע כרצונו, ואתה יכול להתאים אותו לרמת הנוחות שאתה רוצה; ספא שיער ספינת קיטור כובע שתוכל להשיג את אפקט של נהנה סלון-איכות מיזוג טיפול בבית *נייד : הפנימי מעובה, עמיד למים ומבודד, נשלף ורחיץ, בטוח, קל לניקוי, נוח ומעשי; שמן טיפול חום כובע הוא קומפקטי, נוח לנשיאה בזמן נסיעה, אידיאלי עבור הבית והן מקצועי סלון שימוש. 3 הגדרת טיימר* : חשמלי חום כובע מאמץ שלוש-מהירות טמפרטורת בקרת טכנולוגיה, אתה יכול להתאים את טמפרטורת בהתאם משלך שיער טיפול הצרכים, בקרת טמפרטורה אינטליגנטית, את התרמוסטט באופן אוטומטי מנתק את אספקת חשמל כדי להבטיח שימוש בטוח. שיער טיפול* : זה חום כובע עושה עמוק מיזוג שיער טיפול עבור מתולתל שיער, יבש פגום שיער, או טבעי שיער טיפול יומיומי; חשמלי חימום כובע יכול להפוך את שיער יכול טוב יותר לספוג חומרים מזינים, לעזור לשפר שיער יובש, תלתלים, וקצוות מפוצלים, תיקון פגום שיער, עמוק להזין את שיער. מתנה נהדרת : השכבה החיצונית של מכסה החימום עשויה מבד פו ותוחם פי-וי-סי, שהוא עבה, עמיד וחיי שירות; זוהי מתנה מושלמת לנשים שיער שחורות, חברה, קרובי משפחה וחברים; אם יש לך בעיה עם כובע החום למיזוג עמוק, אתה יכול לנו בכל עת. שלוש-מהירות טמפרטורת בקרת טכנולוגיה, את התרמוסטט באופן אוטומטי מנתקת את אספקת חשמל כדי להבטיח שימוש בטוח. בקרת טמפרטורה אינטליגנטית, 4-שורה כבל עיצוב, שכבה חיצונית של סיליקון חומר. השכבה החיצונית של מכסה החימום עשויה מבד פו, שהוא עבה, עמיד וקל לניקוי. הפנימי הוא מעובה, עמיד למים ומבודד, נשלף ורחיץ, בטוח, נוח ומעשי. את חבל אלסטי יכול להתאים את גודל של כרצונו, ואתה יכול להתאים אותו לרמת הנוחות שאתה רוצה.מפרט : מצב : מותג חדש סוג פריט : כובע חום למיזוג עמוקחומר : פו+פוליוויניל כלונסאות גודל : כ. 23 על 17 סנטימטר / 9.7 התאמת הילוכים : שלושה הילוכים תכונה : טיפוח שיער בטמפרטורת החדר, רוב החומרים המזינים הולכים לאיבוד, והוא לא נספג בקלות בשיער. באמצעות חימום יכול יותר ביעילות לספוג חומרים מזינים, לקצר את זמן צביעה, צבע משרד ובאופן שווה, לשפר את איכות של צביעה, ולשמור על נזק לאחר סלסול שיער באיכות, מהיר חימום, בקרת טמפרטורה אינטליגנטית, עמיד למים פנימי אניה, צבע בהיר. לשטוף שלך שיער נקי עם שמפו, לא להשתמש מרכך, אחרת את שיער סולמות יהיה סגור;2. לאחר החפיפה, לנגב את שיער חצי יבש ולהחיל את שיער מסכת על שיער;3.

] על המוצר עד

Condition:
Brand New
Item Type:
Heat Cap for Deep Conditioning
Material:
PU+PVC liner
Size:
Approx. 23 x 17cm / 9.1 x 6.7in
Gear Adjustment:
Three gears
Feature:
Hair care at room temperature, most of the nutrients are lost, and it is not easily absorbed by the hair. Using a heating can more effectively absorb nutrients, shorten the dyeing time, color firm and evenly, improve the quality of dyeing, and maintain the damage after perm Hair quality, fast heating, intelligent temperature control, waterproof inner liner, bright color.
Instruction:
1. Wash your hair clean with shampoo, don't use conditioner, otherwise the hair scales will be closed;:
2. After shampooing, wipe the hair half dry and apply the hair mask on the hair;:
3. After gently massaging the hair for a while, wrap the hair with plastic wrap or shower or thin towel;:
4. The 3-speed heating can be used for 5 minutes at low level and then about 5 minutes at high level. In winter, it can be preheated for a few minutes before use;:
5. After finishing treatment, wait for the hair to cool completely, wash the hair with warm water and heat the inner pot of the ;:
6. If you feel that your hair is not enough, you can use the conditioner again.:
Package List:
1 x Electric Heating Cap (Zipper Color Random):

קונים גם בוחרים