.

.

3-מהירות טמפרטורת מתכוונן מחומם צעיף עמיד לרוח חשמלי חימום צעיף חם מטפחת תרמית

3-מהירות טמפרטורת מתכוונן מחומם צעיף עמיד לרוח חשמלי חימום צעיף חם מטפחת תרמית

ILS 258.77
סחורה
זמין.

חומר רך את מחומם לעטוף עם בשקט חומר כדי מגע צוואר, את פני השטח הוא רך ונוח, כדי חם ועשוי להפחית כאב לצוואר שלך. טוב להגנה על צוואר הרחם חוליה במזג האוויר קר. את מחומם כרית לעזור להקל על צוואר. עם עיצוב ראש יו אס בי של הצעיף, משתמשים יכולים לטעון צעיף משלהם באמצעות בנק כוח 5 וולט. חימום לאחר לחיצה על מתג עבור 3 שניות, אתה יכול להרגיש את חום של טמפרטורת התפשטות בצוואר לזרימת דם ונוח הרפיה. מתאים לפעילויות פנים וחוץ למניעת כוויות קור במזג אוויר קר וחום!. את מחומם צעיף הוא נוח וקר הוכחה עבור בית משרד חיצוני ומינוי שימוש. אידיאלי לחתונה, מתנת יום הולדת, מתנה, וכו'. את מחומם לעטוף עם בשקט חומר כדי מגע צוואר, את פני השטח הוא רך ונוח, כדי חם ועשוי להפחית כאב לצוואר שלך. טוב להגנה על צוואר הרחם חוליה במזג האוויר קר. את מחומם כרית לעזור להקל על צוואר. עם עיצוב ראש יו אס בי של הצעיף, משתמשים יכולים לטעון צעיף משלהם באמצעות בנק כוח 5 וולט.חימום לאחר לחיצה על מתג עבור 3 שניות, אתה יכול להרגיש את חום של טמפרטורת התפשטות בצוואר לזרימת דם ונוח הרפיה.מתאים לפעילויות פנים וחוץ למניעת כוויות קור במזג אוויר קר וחום!את מחומם צעיף הוא נוח וקר הוכחה עבור בית משרד חיצוני ומינוי שימוש. אידיאלי לחתונה, מתנת יום הולדת, מתנה, וכו'.מפרט : שם : חימום צעיףשלושה - הילוך אינטליגנטי בקרת טמפרטורה מתג : ההילוך השלישי : 50 ~ 55 מעלותההילוך השני : 45 ~ 49 מעלותההילוך הראשון : 37 ~ 44 מעלותגודל : על 113*11.89 אינץרשימת אריזה : 1 * חימום צעיףהערה : מוצר זה אינו מכיל נייד כוחהערה : 1. בשל צג שונה ואפקטים של אור, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט הראו בתמונות. הצבע של המוצר הוא בכפוף צבע קיבל, בבקשה לאפשר 2-4 סנטימטר מדידת סטייה בשל מדידה ידנית, תודה לך על שלך הבנה!.

] על המוצר עד

Name:
Heating Scarf
Three-gear intelligent temperature control switch:
The third gear:
50 ~ 55 degrees
The second gear:
45 ~ 49 degrees
The first gear:
37 ~ 44 degrees
Size:
about 113*11.5*4.8cm/44.49*4.53*1.89inch
Packing List:
1*Heating Scarf:
Note:
This product does not contain mobile power:
Note:
1. Due to the different monitor and light effects, the actual color of the item might be slightly different from the color showed in the pictures. :
2. The color of the product is subject to the color received, please allow 2-4cm measuring deviation due to manual measurement, thank you for your understanding! :

קונים גם בוחרים